کد خبر: ۶۱۷۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

اظهارات رونالدو درباره ۷۰۰ گله شدن

ستاره پرتغالی گفت: فصل بسیاری فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتم و حالا زدن 700 گل دیگر متعلق به دیروز است.در حال حاضر موفقیت یوونتوس و تیم ملی پرتغال در اولویت قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

کریس رونالدو در کنفرانس خبری پیش از بازی در لیگ قهرمانان مقابل لوکوموتیو مسکو گفت: تیم تا حدی زیادی به خود باوری رسید است. هر روز برای رسیدن به آمادگی بیشتر تلاش می کنیم.مثل فصل گذشته به دنبال کسب قهرمانی هستیم و هر روز این خواسته را با خود تکرار می‌کنیم.

رونالدو در مورد 700 گله شدن اظهار داشت و اینکه چه کسی توپ طلا را کسب خواهد کرد اظهار داشت: این رکورد ها زیاد مهم نیست من برای برتری تیم گلزنی می‌کنم و اگر رکوردی جابجا می‌شود جای خوشحالی دارد.در مورد توپ طلا هم باید بگویم که فصل بسیاری فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتم و حالا زدن 700 گل دیگر متعلق به دیروز است.در حال حاضر تنها موفقیت یوونتوس و تیم ملی پرتغال در اولویت من قرار دارد.

اظهارات رونالدو درباره ۷۰۰ گله شدن

کاپیتان تیم ملی پرتغال در جواب سوالی مبنی بر اینکه از چه چیزی بدش می‌آید و چه چیزی خوشحالش می‌کند، گفت: وقتی می‌بینم که به نا حق مطلبی در مورد من نوشته و گفته می‌شود دلخور می‌شوم.البته گلزنی و برد تیم بی شک باعث خوشحالی من می‌شود.

وی در پایان در مورد بالا رفتن سن و تاثیرش بر عملکردش گفت: لازم نیست که بگویم که سن برای من یک عدد است و شما این موضوع را در عملکرد من مشاهده می‌کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین