کد خبر: ۶۱۷۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

خوشحالی شگفت‌‌انگیز غلامپور در آغوش استراماچونی+عکس

مربی دروازه‌بان‌های استقلال چهره ویژه لحظه‌های پس از گل این تیم است و همیشه برای خوشحالی روی سرو کول سرمربی می پرد.
آفتاب‌‌نیوز :

خوشحالی بعد از گل بهزاد غلامپور حالا دیگر به یک سبک برای خودش تبدیل شده است. او از زمانی که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در تیم های مختلف کار می کند یک عادت ویژه دارد؛ زمانی که تیم گل می زند غلامپور ناگهان از روی نیمکت پرواز کرده و هدفش هم همیشه مشخص شد. او همواره با یک پرش بلند روی سرو کول سرمربی تیم می پرد و خوشحالی‌اش را به این شکل نمایش می دهد.

در زمانی که او با علی دایی کار می کرد، این کارش حتی یکی دوبار کنار زمین مورد پسند سرمربی قرار نگرفت اما غلامپور این کار را آنقدر تکرار کرد که دیگر دایی به این حرکت عادت کند. در تمامی عکس‌هایی که از مربیگری علی دایی در سال های اخیر در سایپا وجود دارد بهزاد غلامپور در حال پرواز به سمت او و یا روی سر و شانه‌های او است.

خوشحالی غلامپور در ابتدای فصل که به عنوان دستیار استراماچونی قرار شد در استقلال کار کند سوژه رسانه‌ها شده بود اما غلامپور خیلی زود نشان داد که مرد عمل است. در دقیقه 50 بازی استقلال برابر فولاد در دومین هفته وقتی فرشید اسماعیلی دروازه حریف را باز کرد غلامپور به سمت استراماچونی دایو برداشت. چهره استراماچونی در تصاویری که بعد از بازی منتشر شد البته حاکی از شگفتی بود.

جالب است اما استراماچونی دیگر بعد از 6 گل در لیگ برتر و شش گلی که در جام حذفی استقلال به ثمر رساند انگار به این سبک خوشحالی بعد از گل غلامپور عادت کرده است. فریم‌های متوالی عکس‌های خوشحالی غلامپور بعد از گل اول استقلال برابر سایپا نشان می دهد که میزان شگفت‌زدگی استراماچونی در همان لحظات از بین رفته و به نوعی انگار به این حرکت مربی دروازه‌بان‌ها عادت کرده است.

موضوع قابل توجه این است که علی دایی و استراماچونی که مربیانی بسیار جدی هستند نتوانستند غلامپور را از این خوشحالی گل منصرف کنند و نتیجه آن شد که خودشان را با این خوشحالی گل تطبیق دادند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
1
خوب بنده خدا حق داره...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین