کد خبر: ۶۱۷۵۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸

نجات گروگان ۱۷ ساله زاهدانی از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان نوجوان ۱۷ ساله ای که در خیابان «شهید چمران» زاهدان گروگان گرفته شده بود، صحیح و سالم آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد قنبری اظهار داشت: صبح روز هفتم مهرماه یک فقره آدم‌ربایی در محدوده خیابان «شهید چمران» زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم نوجوان ۱۷ساله را که در مسیر مدرسه در حرکت بوده گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

نجات گروگان ۱۷ ساله زاهدانی از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از ۲۰ روز تحقیقات شبانه روزی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از آدم‌ربایان شناسایی و روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه هنگام تردد در محدوده خیابان «سعدی» با یک دستگاه پراید دستگیر شد.

وی بیان کرد: با دستگیری یکی از آدم‌ربایان، دیگر اعضای این باند گروگانگیری عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را شب گذشته در منطقه «چشمه زیارت» شهرستان زاهدان رها کرده و متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند گروگانگیری و علت و انگیزه آنها در این خصوص ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین