کد خبر: ۶۱۷۶۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

مصباحی‌مقدم: تعداد افرادی که بخاطر «تکرار می‌کنم» رای دادند کاهش یافته/اصولگرایان می‌توانند آرای خاکستری را جذب کنند

سخنگوی جامعه روحانیت با تاکید بر افزایش سبد رأی اصولگرایان در انتخابات پیش‌ رو گفت: اصولگرایان می‌توانند آرای خاکستری را در این دوره به خود جلب کنند.
مصباحی‌مقدم: تعداد افرادی که بخاطر «تکرار می‌کنم» رای دادند کاهش یافته/اصولگرایان می‌توانند آرای خاکستری را جذب کنند
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر ریزش سبد رأی اصلاح‌طلبان گفت: کسانی که به امید کارآمدی در انتخابات شرکت کرده و به اصلاح‌طلبان رأی داده بودند، طبعاً دلزده خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که شانس کدام جناح برای پیروزی در انتخابات مجلس بیشتر است گفت: گمان می‌کنم با توجه به اتفاقاتی که در ۲ دوره ریاست‌جمهوری آقای روحانی و یک دوره مجلس دهم رخ داده، نوعی عدول از جریان اصلاحات رخ خواهد داد. عدول از اصلاح‌طلبی نشانگر این است که بخشی از آرای اصلاح‌طلبان و بخشی از مشارکت که به دلیل «تکرار می‌کنم» اتفاق افتاد کاهش پیدا می‌کند و آرای جریان اصولگرا افزایش می‌یابد.

وی افزود: حامیان اصلاح‌طلبان به میدان می‌آیند و رأی می‌دهند، اما رأی آنها کاهش پیدا خواهد کرد. کسانی که به امید کارآمدی رأی داده بودند، طبعاً دلزده خواهند شد.

مصباحی مقدم گفت: ممکن است بخشی از آرا با توجه به غیبت‌ اصولگرایان در میدان ریاست‌جمهوری و حتی مجلس به سبد رأی آنها ریخته شود. اصولگرایان می‌توانند آرای خاکستری را در این دوره به خود جلب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین