کد خبر: ۶۱۷۷۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵

بیانیه جدید معترضان لبنانی؛ «دولت نجات ملی» تشکیل شود

معترضان لبنان در ششمین روز اعتراضات خود به شرایط اقتصادی این کشور، بیانیه‌ای جدید صادر کرده و در آن خواستار «استعفای دولت و تشکیل دولت نجات ملی» شدند.
بیانیه جدید معترضان لبنانی؛ «دولت نجات ملی» تشکیل شود
آفتاب‌‌نیوز :

تظاهرات گروهی از مردم لبنان در اعتراض به وضع مالیات و فساد مالی و مسایل اقتصادی شامگاه سه‌شنبه به شکل گسترده‌ای ادامه پیدا کرده است.

تظاهرات روز ششم لبنانی‌ها عصر روز شنبه شنبه از مقابل ساختمان بانک مرکزی در بیروت آغاز شد و سپس به دیگر مناطق این کشور به خصوص جنوب آن تسری پیدا کرده است.

شبکه خبری العربیه گزارش داد که معترضان لبنانی بیانیه‌ای جدیدی را صادر کردند و در آن خواستار برکنار دولت سعد الحریری و تشکیل یک دولت نجات ملی شدند.

در ادامه بیانیه جدید آمده که باید تا شش ماه دیگر، انتخابات پارلمانی زود هنگام در این کشور برگزار شود و از ارتش لبنان هم خواسته شده که در کنار تظاهرات‌کنندگان قرار بگیرد.

در بیانیه معترضان لبنانی تاکید شده، اموالی که توسط مسئولان از سال 1990 «به سرقت رفته» است، مسترد شود. تظاهرات‌کنندگان لبنانی در ششمین روز اعتراضات خود همچنین اعلام کردند که تا تحقق مطالباتشان به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.

اعتراضات گروهی از مردم لبنان با وجود تصویب طرح پیشنهادی نخست‌وزیر «سعد الحریری» همچنان ادامه دارد. دولت لبنان دوشنبه گذشته در جلسه‌‌ای چند ساعته طرح نجاتی را که توسط «سعد الحریری» نخست‌وزیر این کشور ارائه شده بود، بررسی و سپس آن را تصویب کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین