کد خبر: ۶۱۷۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

سه طلای دیگر سانداکاران در پیکارهای ووشو قهرمانی جهان

سانداکاران تیم ملی ووشوی ایران امروز (چهارشنبه) در ادامه مسابقه‌های قهرمانی جهان که در شانگهای چین برگزار می‌شود به سه مدال طلای دیگر دست یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز چهارشنبه در روز پایانی پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای چین، تیم ایران به سه طلا و یک نقره دیگر رسید. «عرفان آهنگریان» در مبارزه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم در پیکار با «ماگومد عبدالخالیکوف» از روسیه به برتری دست یافت و به نشان طلا دست یافت. وی پیش از فینال «جاناتان سوزا» از برزیل، «هریس سوفیان» از اندونزی، «وان ویت» از ویتنام و «کلمنته» از فیلیپن را شکست داده بود.

همچنین در مبارزه نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم «یوسف صبری» برابر «سعد بوریکا» از مراکش به پیروزی دست یافت و طلای دیگر را برای تیم ایران کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار پایانی «مازخان» از پاکستان، «بنبدرا» از فرانسه و «محمد دیحا» از تونس را از پیش رو برداشته بود.

سه طلای دیگر سانداکاران در پیکارهای ووشو قهرمانی جهان

«میلاد عارفی‌مقام» دیگر ووشو کار ایرانی بود. که در مبارزه برای کسب مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم در پیکار با «فام چونگ مین» از ویتنام به برتری دست یافت طلای دیگر را برای کشورمان کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی «دانیل سرجیو» از رومانی، «زینال اصلان» از ترکیه و «سعد جورجیس» از لبنان را شکست داده بود.

«هانیه رجبی» نیز در تالوی بانوان به مدال نقره رسید.

با این اوصاف تعداد مدال های تیم ایران به هفت طلا، دو نقره و یک برنز رسید.

این مسابقات ساعاتی دیگر به اتمام می‌رسد که «محسن محمدسیفی» و «علی خورشیدی» به عنوان آخرین نمایندگان ایران برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین