کد خبر: ۶۱۷۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
زنگ خطر برای ایران زمین!

تصاویر| مرگ تلخ ماهی‌ها در رودخانه «قره‌سو»

رودخانه «قره‌سو» از سراب روانسر سرچشمه می گیرد و پس از طی مسافتی حدود ۶۰ کیلومتر وارد شهر کرمانشاه و پس از به هم پیوستن با رودخانه «گاماسیاب» وارد رودخانه سیمره می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجم پساب از کارخانه‌های شیمیایی به رودخانه «قره‌سو» به حدی زیاد است که منجر به تغییر رنگ رودخانه و پایین آمدن میزان اکسیژن آب شده و موجب مرگ بسیاری از ماهی‌های این رودخانه شده است.

مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه نیز به تلف شدن ماهیان رودخانه «قره سو» واکنش نشان داد و با توجه به توزیع احتمالی ماهی‌های تلف شده از سوی برخی از افراد به ساکنان اطراف رودخانه قره سو هشدار داد که تا اطلاع ثانوی از خرید و مصرف ماهی خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
0
0
کاری که انسانها با محیط اطرافشون میکنن واقعا معنی انسان بودن رو زیر سوال میبره...اینکه ماشین مدل بالا پلاستیک آشغال رو از شیشه ماشینش وسط آسفالت میندازه و اینکه افراد بدون اینکه ذره ای درنگ کنن هر نوع پلاستیک و زباله رو روی زمین میندازن آدم رو یاد قرون وسطی میندازه که معنی طبیعت و محیط رو نمیدونستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
0
0
چه رودخانه کثیفی! همه جاش پر آشغاله... کرمانشاهیای عزیز واقعا چرا انقدر آشغال رو میریزید توی این رودخانه؟! نتیجه این همه زباله چیزی جس نابودی طبیعت و عناصر آن از جمله همین ماهیان نخواهد بود!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین