کد خبر: ۶۱۷۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

مابه‌التفاوت اینترنت آزاد زوار به حساب آن‌ها برگشت

پس از اینکه وزیر ارتباطات اعلام کرد هزینه‌های اینترنتی که زوار به شکل آزاد استفاده کرده بودند، باید در قالب بسته محاسبه شود و ما به التفاوت آن به کاربران برگردد؛ این اتفاق با همکاری اپراتورها رخ داد.
آفتاب‌‌نیوز :

اعتراض زائرین کربلا در خصوص اینترنت توسط وزیر جوان پیگیری شد و با مشارکت اپراتورهای تلفن همراه، این مبالغ در حال بازگشت است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به توئیت‌هایی که در واکنش به بازگشت ما به التفاوت اینترنت آزاد و محاسبه در قالب بسته صورت گرفت، در توئیتر خود نوشت: اینکه پول ۲۶ میلیاردی اربعین بود، تصور کنید وقتی پول کلاهبرداری های صورت گرفته در ارزش افزوده که بدون اطلاع مردم بوده به آن‌ها برگردد، حس زیباتری نیز خواهید داشت.

صبح امروز پیامکی با این مضمون «مشترک گرامی، زیارت قبول. نظر به استقبال کم نظیر خدمات رومینگ در راستای تکریم زائران حرم حسینی، به اطلاع می‌رساند همه مصارف اینترنت رومینگ تعرفه آزاد شما در ایام اربعین حسینی در کشور عراق، در قالب بسته‌های رومینگ ویژه اربعین محاسبه و مبلغ ما به التفاوت به اعتبار شما اضافه گردید.»

عده‌ای از کاربران با به اشتراک گذاشتن پیامک‌هایی که از اپراتورها دریافت کرده‌اند از این اقدام تقدیر کردند. یکی از کاربران توئیتر نوشت "بالاخره یک روز ما هم حس و حال مردم ژاپن را پیدا کردیم".

وزیر ارتباطات در واکنش به این توئیت نوشت: "در تمام ۱۱ سالی که از اپراتورها استفاده کردم، هیچ‌وقت از این چیزها ندیده بودم. سال های سال ۹ درصد مالیات را از همه ولی بدون استفاده از بسته‌های مکالمه و اینترنت می‌گرفتند و اگر ۲هزار تومان شارژ می‌کردیم ۱۸۰۰ شارژ می‌شد، آدری جهرمی این را درست کرد. دوم اینکه پول اینترنت اربعین را پس گرفت".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین