کد خبر: ۶۱۷۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

چهره باورنکردنی ستارگان اسبق استقلال و پرسپولیس؛ امان از کیلوهای اضافه+تصاویر

اکثر ستاره‌های سابق فوتبال ایران که در کلاس‌های مربیگری درجه B شرکت کرده‌اند با اضافه وزن فاحشی روبرو شده‌اند.
چهره باورنکردنی ستارگان اسبق استقلال و پرسپولیس؛ امان از کیلوهای اضافه+تصاویر
آفتاب‌‌نیوز :

کلاس مربیگری درجه B فوتبال به مدرسی امیر حسین پیروانی و شاهین ریاحی در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است و ستاره‌های قدیمی فوتبال ایران که بیشتر آنان به تازگی فوتبال را کنار گذاشته‌اند در این کلاس حاضر هستند.

نفراتی چون آندو تیموریان، خسرو حیدری، محسن بنگر، سعید دقیقی، هاشم بیک‌زاده، سید مهدی سیدصالحی، داود سیدعباسی، مهدی بدرلو، محمدرضا مامانی، حنیف عمران‌زاده، مرتضی اسدی، سامان آقا زمانی و… در این کلاس حاضر هستند تا به نوعی شاهد ستاره باران در مرکز ملی فوتبال باشیم.

کلاس امروز حالت عملی داشت و تمام نفرات زیر نظر پیروانی و ریاحی در زمین چمن مرکز ملی فوتبال پا به توپ شدند و آموزش دیدند. نکته جالب توجه و شاید ناراحت‌کننده این بود که خیلی از این نفرات علی رغم اینکه به‌تازگی فوتبال حرفه‌ای را کنار گذاشته‌اند اما از لحاظ بدنی به شدت افت کرده‌اند و با افزایش وزن روبرو شده‌اند و به اصطلاح شکم درآورده‌اند.

آندو تیموریان، حنیف عمران زاده، محسن بنگر، داود سید عباسی و هاشم بیک زاده جزو این دسته از کارآموزان بودند. در سوی مقابل هم سید مهدی سید صالحی، مرتضی اسدی و خسرو حیدری هنوز حالت آماده خود را از دست نداده‌اند و با اضافه وزن روبرو نشده‌اند. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که در فوتبال اروپا، بیشتر بازیکنانی که کفش‌های خود را می‌آویزند به تمریناتشان ادامه می‌دهند و آمادگی بدنی خود را دست کم در ظاهر حفظ می‌کنند. البته وسلی اسنایدر در این مورد یک استثنا محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین