کد خبر: ۶۱۷۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

شناسایی قاتل افسریه در کمتر از یک ساعت

رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه از دستگیری عامل جنایت محله افسریه خبر داد و گفت: نزاع ۲ جوان ۱۸ ساله به قتل یکی از آنها منجر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد واقعی عنوان کرد: ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته سی ام مهر ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی یک مورد نزاع منجر به فوت صحنه درگیری به کلانتری ۱۵۶ افسریه اعلام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از وصول خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی حضور یافتند و عوامل اورژانس نیز در صحنه حاضر شدند و فوت مقتول را در اثر اصابت سلاح سرد به ناحیه سینه که دچار خون ریزی شدید شده تایید کردند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که ۲ جوان ۱۸ ساله پس از فحاشی به والدین یکدیگر قرار ملاقات در محل حادثه می گذارند و پس از درگیری، قاتل با چاقویی که همراه داشت چند ضربه به سینه مقتول وارد کرده و به سرعت از محل متواری می شود.

سرهنگ واقعی ابراز داشت: با انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی های قضائی بلافاصله محل سکونت قاتل شناسایی شد و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی قاتل مراجعه و بازجوئی از پدر قاتل را آغاز می کنند که در این هنگام متهم به منزل مراجعه می کند.

کلانتر محله افسریه با اشاره به اینکه قاتل کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، افزود: قاتل به کلانتری منتقل و در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف می کند.

وی با اشاره به اینکه قاتل که علت درگیری را فحاشی مقتول به والدینش اعلام کرده است، اضافه کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین