کد خبر: ۶۱۷۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

نتایج هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال

هفته نهم لیگ یک با برگزاری سه دیدار ادامه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال امروز(چهارشنبه) با ۳ دیدار ادامه یافت. تیم‌های فجرسپاسی، گل‌ریحان‌البرز و استقلال‌خوزستان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

خوشه طلایی‌ساوه ۱–۲ گل‌ریحان‌البرز

شاگردان نصرتی بازی خوبی در نیمه نخست از خود نشان دادند و در دقیقه ۲۲ توسط کیانوش میرزایی اولین گل بازی را وارد دروازه خوشه‌طلایی کردند تا این نیمه را پیروز به رختکن بروند. اما در همان اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۵۳، امیر محمد عبادزاده برای خوشه‌طلایی گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. همین نتیجه تا دقیقه ۶۹ ثابت بود که حسین پاپی مهاجم گل‌ریحان یک گل دیگر برای این تیم زد و تیم خود را بار دیگر پیش انداخت. در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید و گل‌ریحان ۳ امتیاز این هفته را از آن خود کرد.

نتایج هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال

فجرسپاسی ۱–۰ مس‌کرمان

در دیگر دیدار این هفته از لیگ دسته یک، فجر رده سومی مقابل مس‌کرمان به میدان رفت و توانست با تک گل ایوب کلانتری در دقیقه ۸ به پیروزی برسد.

استقلال‌خوزستان ۲–۱ ملوان

آبی‌های جنوب کشور که به مصاف ملوان رفته بودند، ۲ بر یک رقیب خود را شکست دادند. علی هلیچی در دقیقه ۵۱ گل اول را برای استقلال به ثمر رساند و این تیم را پیش انداخت. اما سعید حلافی بازیکن ملوان بازی را در دقیقه ۶۸ به تساوی کشید. با وجود اینکه استقلالی‌ها ۷ دقیقه بعد یک پنالتی از تیم مقابل گرفتند اما دروازبان ملوان با مهار آن امید را بار دیگر به تیم خود باز گرداند. ولی شاگردان علوی دست بردار نبودند و در نهایت در دقیقه ۵+۹۰ گل پیروزی را توسط فرید امیری وارد دروازه ملوان کردند و بازی را با پیروزی به پایان رساندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین