کد خبر: ۶۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

پیروزی فوتسالیست‌های ایران مقابل ترکمنستان

ملی‌پوشان فوتسال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل ترکمنستان به برتری رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا از ساعت ۱۸ امروز(چهارشنبه) در ارومیه مقابل ترکمنستان به میدان رفت و به پیروزی چهار بر صفر رسید.

ناظم الشریعه در این دیدار که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد مسعود محمدی، مهدی کریمی، حمید احمدی، اصغر حسن زاده و مهدی جاوید را در ترکیب ابتدایی قرار داد. در نیمه اول جدا از اینکه چند بار دیرک دروازه ترکمنستان لرزید، اصغر حسن زاده و مهدی جاوید برای ایران گلزنی کردند. در نیمه دوم هم روند برخورد توپ به دیرک دروازه ترکمنستان ادامه داشت با این حال ضربه طاها نعمتیان پس از برخورد به تیرک به بازیکن ترکمنستان خورد تا گل سوم تیم ملی به ثمر برسد. مهدی کریمی نیز زننده گل چهارم ایران بود تا بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.

پیروزی فوتسالیست‌های ایران مقابل ترکمنستان

در این بازی حدود ۲ هزار نفر در سالن برگزاری مسابقه حاضر بودند و بانوان نیز همچون میزبانی‌های اخیر بین المللی در شهر ارومیه، حضور پرشوری داشتند و حدود ۳۰۰ نفر از بانوان این دیدار را در سالن غدیر تماشا کردند.

از دیگر نکات جالب در این بازی آنکه به عکاسان اجازه عکاسی تنها در دو نقطه خاص داده شد و حتی مسئولان برگزاری بر قانونی بودن این حرکت پافشاری داشتند.

تیم ایران در دومین بازی خود در این پیکارها از ساعت ۱۸ روز جمعه سوم آبان ماه به مصاف قرقیزستان می رود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین