کد خبر: ۶۱۷۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

تکذیب ارتباط میان تغییرات در دفتر رئیس‌جمهور با دستگیری زم/ اسماعیلی سفیر می‌شود

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با رد هرگونه ارتباط میان تغییرات اخیر در دفتر رئیس‌جمهور با دستگیری مؤسس کانال «آمدنیوز»، ادعاهای مطرح‌شده در این زمینه را کاملاً کذب دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

‎علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با رد هرگونه ارتباط میان تغییرات اخیر در دفتر رئیس‌جمهور با دستگیری مؤسس کانال «آمدنیوز»، ادعاهای مطرح‌شده در این زمینه را کاملاً کذب، بی‌اساس و با اهداف سیاسی خاص دانست.

وی تاکید کرد: این تغییرات به خواست خود آقای اسماعیلی به علت خستگی ناشی از کار پرفشار چندساله بود که فرایند جابه جایی چندین ماه زمان برد لذا این موضوع بر اساس تصمیمی یک‌باره نبوده است.

تکذیب ارتباط میان تغییرات در دفتر رئیس‌جمهور با دستگیری زم/ اسماعیلی سفیر می‌شود

‎معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور افزود: جابه‌جایی در هر نهادی و ازجمله، تیم اطلاع‌رسانی دولت، رخدادی طبیعی است اما متأسفانه برخی افراد و رسانه‌ها کوشیدند با اتهام زنی و تهمت پراکنی، این جابجایی طبیعی را به سوژه‌ای برای بهره‌برداری سیاسی تبدیل کنند.

‎ معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: جعل و انتشار اتهام امنیتی علیه یکی از مسئولان خدمتگزار نظام و ملت، بدون ارائه هیچ سند و مدرکی، نه‌فقط اقدامی غیراخلاقی بلکه جرمی کاملاً مشهود است که ارتکاب این جرم به‌خصوص از سوی یک عضو مجلس، اقدامی غیرقابل‌اغماض است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: دروغ‌پراکنی و تفرقه‌افکنی، دو ستون اصلی فعالیت «آمدنیوز» بود و تکرار این رویکرد از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان سیاسی داخلی، نکته‌ای تأمل‌برانگیز است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: دولت ، به سهم خود، قدردان تلاش‌های ارزنده آقای اسماعیلی است و استفاده از تجارب ارزشمند و ظرفیت‌های وی را ضروری می‌داند و براین اساس، روند اداری ادامه بهره‌مندی از خدمات ایشان، به‌عنوان سفیر کشورمان در یکی از کشورهای اروپایی در حال تکمیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین