کد خبر: ۶۱۷۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴

استقبال از قهرمانان آسیایی قایقرانی در بندرانزلی+عکس

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و مسئولان استان و شهرستان انزلی، از چهار مدال‌آور و قهرمان رقابت‌های قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا استقبال شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بعد از ظهر چهارشنبه در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم باز هم در ورزش گیلان و در تجلیل از قهرمانان شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران اهل بندرانزلی هستیم.

مریم بخشی افزود: بندرانزلی در مقیاس با سایر استان ها از نظر تعداد مدال آوران سرآمد است و ورزشکاران این شهر افتخارات بسیاری برای کشور و استان گیلان از رقابت های ملی و بین المللی به ارمغان آورده اند.

استقبال از قهرمانان آسیایی قایقرانی در بندرانزلی+عکس

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم اولین مدال المپیک را نیز بعد از سال ها پس از مدال ارزشمند نامجو، باز هم ورزشکاران استان و شهرستان انزلی از آن خود کنند.

بخشی در خصوص اشتغال قهرمانان ورزشی همچنین اظهار کرد: تمام ورزشکاران و مدال آورانی که شامل آیین نامه قهرمانی باشند دارای شغل می شوند و امیدواریم اشتغال ورزشکاران مدال آور بین المللی روز به روز افزایش یابد.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان گیلان تا کنون توانسته ۲۱ قهرمان ورزشی را در ادارات دولتی مشغول به کار کند.

بخشی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران گیلان در آینده نزدیک افزود: گیلان در مقایسه با سایر استان ها جزو سه استان برتر از نظر جذب قهرمان های ورزشی در ادارات دولتی است.

سه تن از ورزشکاران اهل بندرانزلی به مربیگری عباس صیادی موفق شدند در رقابت های قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا در کشور چین با کسب دو مدال طلا و سه مدال برنز ، عنوان نائب قهرمانی قاره کهن را برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.

بنا بر این گزارش صادق زمانی در رده سنی بزرگسالان توانست دو مدال طلا را از آن خود کند و محمدرضا صیاد مومن در رده زیر ۲۳ سال دو مدال برنز و ایلیا نادر نژاد در رده سنی جوانان یک مدال برنز را کسب کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین