کد خبر: ۶۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

قتل در کرمان، دستگیری در بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: قاتل مسلح فراری که اواخر هفته گذشته به همراه تعدادی همدست مرتکب قتل شده بود، در بندرعباس دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

دادخدا سالاری عصر چهارشنبه در تشریح جزئیات این پرونده افزود: در پی ورود شبانه اشخاص ناشناسی به منزلی واقع در شهر کرمان در آخر هفته گذشته و تیر اندازی به وسیله اسلحه کلانشیکف، خانم خانواده به قتل رسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و با تشکیل تیم ویژه در پلیس آگاهی با توجه به معلوم نبودن هویت مهاجمین و اهمیت موضوع اقدامات لازم در جهت شناسایی قاتلین و مهاجمین مسلح انجام شد.

قتل در کرمان، دستگیری در بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت : در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت قاتل و افراد مسلح همراه وی مشخص و عملیات ویژه ای برای دستگیری آنان آغاز شد.

سالاری افزود: پس از بررسی های انجام شده، مشخص گردید که قاتل به همراهی همدستان خود پس از ارتکاب قتل به سمت استانهای مجاور متواری شده که با اقدامات پلیسی و تعقیبی، در نهایت قاتل مسلح در روز گذشته در بندرعباس ردگیری و توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر و به بزه قتل مسلحانه اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه محل نگهداری سلاح نیز مشخص شده است، تصریح کرد: انگیزه قتل اختلافات و جنبه انتقام گیری بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در پایان ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر و انقلابی بازپرس ویژه قتل، فرماندهی انتظامی استان کرمان، ریاست پلیس آگاهی و مجموعه پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از پنج روز، گفت:تلاش دستگاه قضایی استان و مجموعه پلیس، ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان و مقابله جدی با جرائم خشن و تهدید علیه امنیت مردم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین