کد خبر: ۶۱۷۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵

واکنش وزیر دفاع به ادعای ترامپ درباره حمله به ایران

وزیر دفاع در واکنش به مطرح شدن مسئله حمله نظامی به ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه این اقدام یک بلوف است، گفت: بی‌تردید اگر اشتباهی کنند سرافکندگی بیشتری نصیب آن‌ها خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به اینکه ترامپ مسأله حمله به ایران را مطرح کرده است، اظهار داشت: همانطور که بار‌ها گفته شده آن‌ها در این دوره اخیر تلاش زیادی کردند که به ملت ایران فشار وارد کرده و از تمامی حقوق خودشان محروم کنند به این امید که بتوانند بین صفوف ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران اختلالی ایجاد کرده و از آن سوءاستفاده کنند.

امیر حاتمی افزود:، اما با توجه به شناختی که ملت عزیز ما از عمق کینه و خصومت دشمن دارند، آن‌ها تا به امروز نتوانسته‌اند کاری انجام بدهند. آن‌ها امروز با یک ملت کاملاً منسجم، آگاه و متحد پشت سر یک نیرو‌های مسلح توانمند، دارای قدرت دفاعی متکی به خود و بسیار قوی که بار‌ها آن را آزمودند، مواجه هستند.

واکنش وزیر دفاع به ادعای ترامپ درباره حمله به ایران

وزیر دفاع بیان کرد: بلاتردید اگر آن‌ها اشتباهی انجام دهند پاسخی خواهند گرفت که سرافکندگی اش برای آن‌ها بسیار بیشتر از سرافکندگی اقدامات قبلی آن‌ها خواهد بود.

امیر حاتمی عنوان کرد: آن‌ها در موضوع توقیف کشتی جمهوری اسلامی اشتباه عمل کردند، بدون تردید و با قدرت تمام در لحظه اول تجاوز آن‌ها را پاسخ دادیم، از این پس هم به همین ترتیب خواهد بود. بیشتر به نظر می‌آید که یک بلوفی است برای خروج از این سرافکندگی که در این دوره‌ها برای آن‌ها ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که به ما مربوط است این است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم عزیز و برای دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید و زیاده‌خواهی با قدرت تمام و متکی به توان خود آماده است و بلا تردید تحت فرماندهی، فرمانده معظم کل قوا پاسخ قاطع به هرگونه تهدیدی را خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین