کد خبر: ۶۱۸۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

شکارچی غیرمجاز در تربت جام دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام گفت: شکارچی غیرمجاز که در منطقه شکار ممنوع ارتفاعات روستای بزد به قصد شکار وارد شده بود از سوی کارکنان یگان حفاظت محیط زیست تربت جام دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

جواد دامن پاک گفت: یک شکارچی غیرمجاز که در منطقه شکار ممنوع ارتفاعات روستای بزد به قصد شکار وارد شده بود از سوی کارکنان یگان حفاظت محیط زیست تربت جام دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام افزود: در پی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت تربت جام، کارکنان یگان حفاظت در منطقه شکار ممنوع روستای بزد به یک نفر شکارچی غیرمجاز برخورد کردند که قصد شکار جانوران وحشی را داشت.

شکارچی غیرمجاز در تربت جام دستگیر شد

وی بیان کرد: شکارچی مزبور با مشاهده ماموران محیط زیست از محل متواری می‌شود و سلاح خود را مخفی می‌کند که با تلاش ماموران فرد متخلف دستگیر و سلاح مزبور نیز که لابه‌لای درختان ارس مخفی شده بود به‌همراه مهمات مربوط کشف و ضبط می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی، دامن‌ پاک‌ یادآور شد: منطقه شکار ممنوع بزد یکی از مناطق مستعد شهرستان تربت جام با مساحتی بیش از ۴۱ هزار هکتار بوده که در ۱۸ کیلومتری غرب تربت جام واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین