کد خبر: ۶۱۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

فضای انتخابات بدون «زم» آرام‌تر خواهد بود

امام جمعه فارسان گفت: دستگیری روح‌الله زم پیامدهای چشمگیری مثل کشف بیشتر و گسترده‏‌تر شبکه‏ عنکبوتی نفوذ، ترمیم سیستم ضدجاسوسی کشور، ایجاد آرامش نسبی رسانه‏‌ای در ایام انتخابات و... دارد.
فضای انتخابات بدون «زم» آرام‌تر خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محسن ملکپور امروز در خطبه‌های نمازجمعه فارسان با اشاره به حضور باعظمت و مقتدرانه مردم سراسر دنیا در اربعین حسینی، گفت: این گردهمایی علاوه بر دستاوردهای بی‌شمار، مثل وحدت امت اسلامی پیام‌های گویایی هم برای سران استکبار عالم به‌خصوص آمریکا داشت؛ وحشت آن‌ها از این حرکت الهی را می‌توانیم در سانسور خبری شدید این واقعه بزرگ و این حماسه سترگ ببینیم.

وی با اشاره به شاهکار اطلاعاتی سپاه در دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز تصریح کرد: مصرانه می‌خواهیم، از این آغاز ماجرا تا پایان آن را با قدرت و توکل و توسل پیش بروند و با سرعت و دقت، خائنان به انقلاب و وطن را به مردم معرفی کنند و با کمک قوه‌ قضاییه مزدوران استکبار را به سزای اعمالشان برسانند.

امام جمعه فارسان خاطرنشان کرد: ایجاد شوک خبری دستگیری روح‌الله زم و بازتاب رسانه‌‏ای بسیار گسترده‏ دستگیری وی، و از همه مهم‏تر حمایت گسترده و همه جانبه‏ اطلاعاتیِ سرویس‌های کهنه‏‌کارِ اروپایی و آمریکایی و حمایت رسانه‏‌ای صهیونیستی از عنصر خائن، نشان از اهمیت این مُهره دارد.

ملکپور با بیان اینکه این شکار نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ اطلاعاتی و امنیتی در تقابل با سرویس‏‌هایی چون سیا، موساد، ام‌‏آی‏‌سیکس و سرویس فرانسوی" DGSE " است، افزود: این موضوع ابعاد و پیامدهای چشمگیری مثل کشف بیشتر و گسترده‏‌تر شبکه‏ عنکبوتی نفوذ، ترمیم سیستم ضدجاسوسی کشور، ایجاد آرامش نسبی رسانه‏‌ای در ایام انتخابات و... خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه فارسان با اشاره به سال‌روز رحلت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: باید روش فردی و اجتماعی ایشان که در مواقع خاص چطور عمل کردند و موضع‌گیری‌هایی که در مسائل سیاسی داشتند را یاد بگیریم.

وی اضافه کرد: رسول خدا(ص) با درایت و تدبیر و روشنگری‌هایی که داشتند مسائل مختلف را مدیریت کردند، موضع‌گیری‌های سیاسی، رفتار با سران کشورها، رفتار با مخالفان داخلی، رفتار با دوستان، به‌کارگیری نیروها برای اداره جامعه، نوع برخورد ایشان با متخلفان هم برای امروز ما الگو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین