کد خبر: ۶۱۸۲۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

دیدار سیدعمار حکیم و هادی العامری/ تاکید بر برگزاری مسالمت‌آمیز تظاهرات

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رئیس ائتلاف فتح وضعیت سیاسی عراق و تظاهرات مردم در این کشور را بررسی کرد.
دیدار سیدعمار حکیم و هادی العامری/ تاکید بر برگزاری مسالمت‌آمیز تظاهرات
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دفتر سید عمار حکیم،‌ در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی در بغداد انجام شد، حکیم مطالباتی را که باید به صورت فوری اجرا شود و مطالبات مربوط به ایجاد شغل و خدمات را بررسی و بر ضرورت اقدام فوق‌العاده به دور از بروکراسی جهت اجرای مطالبات تاکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت اولویت‌بندی مطالبات و اقدامات جدی‌تر در مبارزه با فساد و برخورد بی‌ملاحظه با مفسدان و معرفی آنها به دستگاه قضایی به دور از هرگونه جانبداری و در شفافیت کامل تاکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین خواستار استفاده از این فرصت از سوی همه تشکل‌های سیاسی برای پایان دادن به سهمیه‌بندی و تعدیل کابینه بر اساس پاکدستی و کارآمدی شد.

وی با اشاره به اظهارات مرجعیت درباره مسئولیت بزرگ مجلس در اصلاحات و تغییرات سیاسی خواستار همکاری بیشتر مجلس با دستگاه اجرایی برای اجرای مطالبات مردم شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین درباره تظاهرات مردم عراق نیز بر ضرورت حفظ مسالمت آمیز بودن این تظاهرات و پیگیری اهداف مشخص آن و توجه به تمایل برگزارکنندگان به خودداری از سیاسی کردن این تظاهرات تاکید کرد و از دستگاه امنیتی خواست تظاهرات‌کنندگان را در برابر کسانی که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند حفظ کن

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین با صدور پیامی حمایت خود را از سخنان مرجعیت عالیقدر تشیع در خطبه‌های نماز جمعه امروز اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین