کد خبر: ۶۱۸۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در عملیات غافلگیرانه

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: یک قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر با 53 کیلو حشیش در شهرستان اردکان یزد شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در عملیات غافلگیرانه
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سیدرضا صادقیان» با بیان این‌ که مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی پلیس است، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اردکان با انجام کار اطلاعاتی یکی از توزیع کنندگان عمده موادمخدر در استان یزد را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات غالگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در ادامه گفت:‌ در بازرسی انجام شده از مخفیگاه این قاچاقچی سابقه دار 53 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد.

سرهنگ صادقیان با بیان این که همکاری شهروندان نقش مهمی در شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ ایفا می‌کند، تصریح کرد:‌ تأمین امنیت عمومی از جمله وظایف ذاتی پلیس بوده که با همراهی مستمر شهروندان به بهترین شکل ممکن محقق می‌شود.

این مسئول با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان یزد از مناطق و شهرستان‌های مختلف استان، خاطرنشان کرد:‌ استان یزد از جمله نقاط ناامن کشور برای قاچاقچیان است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان نیز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین