کد خبر: ۶۱۸۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

الاهلی طلب برانکو را یکجا پرداخت کرد

باشگاه الاهلی عربستان همه طلب فسخ قرارداد برانکو را که 7 میلیون ریال سعودی یعنی نزدیک یک میلیون 800 هزار دلار است پرداخت کرد.
الاهلی طلب برانکو را یکجا پرداخت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 برانکو ایوانکوویچ بدترین دوران مربیگری خود را در الاهلی عربستان پشت سر گذاشت. این مربی کروات تنها 5 بازی هدایت الاهلی را برعهده داشت و از کار برکنار شد این درحالی بود که قرارداد دو ساله با این تیم عربستان امضا کرده بود.

به گزارش الریاضیه، روزنامه الریاضیه اعلام کرد که منصور بن مشکل مدیر باشگاه الاهلی که قول داده بود در صورت اخراج برانکو همه رقم فسخ قرارداد این مربی کروات را می‌دهد به قول خود عمل کرد و 7 میلیون ریال که مبلغ دو سال قرارداد برانکو را بود به او پرداخت کرد تا پرونده او بسته شود.

باشگاه الاهلی بعد از برانکو المحمدی را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد تا اینکه هفته گذشته گروس سوئیسی را رسما به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا او جایگزین برانکو شود.

برانکو با الاهلی هیچ جامی به دست نیاورد اما این باشگاه عربستانی از ترس تهدید برانکو به شکایت از فیفا همه طلب او را پرداخت کرد این درحالی است که او پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس است اما طلب او پرداخت نشده و این به خوبی تفاوت برخورد با برانکو را به خوبی نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین