کد خبر: ۶۱۸۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

تداوم یکه‌تازی لیورپول با عبور از تاتنهام

تیم فوتبال لیورپول با برتری ۲ بر یک مقابل تاتنهام به یکه‌تازی خود در لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس تداوم بخشید.
تداوم یکه‌تازی لیورپول با عبور از تاتنهام
آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه شب در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، تیم صدرنشین لیورپول در حضور حدود پنجاه هزار تماشاگر ورزشگاه آنفیلد از تاتنهام پذیرایی کرد و در پایان دیداری دشواری به برتری دو بر یک رسید.

در ثانیه ۵۰ این دیدار، شوت «سون هیونگ مین» به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد و توپ برگشتی را «هری کین» در حالتی نامتعادل و با ضربه سر به گل نخست این بازی برای تاتنهام تبدیل کرد.

لیورپولی‌ها که نمی‌خواستند اولین شکست فصل را بپذیرند در ادامه حملات مختلفی را طراحی کردند و در دقیقه ۲۳، «گازانیگا» دروازه‌بان آرژانتینی تاتنهام با واکنشی فوق‌العاده ضربه «محمد صلاح» را دفع کرد.

لحظاتی پس از آن، کار تیمی بازیکنان تاتنهام در ضد حمله‌ای سریع، آنان را در آستانه گل دوم قرار داد که ضربه «اریکسن» با بدشانسی به بیرون رفت.

در دقایق باقی مانده نیمه اول، «گازانیگا» با ۲ واکنش تماشایی دیگر ضربات «آرنولد» و «ویرجیل فن‌دایک» را مهار کرد تا تیمش با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم، لیورپول با ضربه سر «فیرمینیو» در آستانه گل تساوی قرار گرفت که بازهم دروزاه‌بان تاتنهام، تیمش را نجات داد.

بلافاصله «سون هیونگ مین» مهاجم اهل کره جنوبی از اشتباه مدافع لیورپول استفاده کرد و چیزی نمایده بود که گل دوم تیمش را به ارمغان آورد که ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه میزبان برخورد کرد.

مقاومت تاتنهام در دقیقه ۵۲ شکست و «جوردن هندرسون» کاپیتان لیورپول، زننده گل تساوی لقب گرفت.

شاگردان «یورگن کلوپ» در ادامه نیز به طور کامل با حملات مختلف تیم تاتنهام را مجبور به عقب نشینی کردند.

در دقیقه ۷۵ «سادیو مانه» مهاجم سنگالی تیم لیورپول با خطا سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان داده و «محمد صلاح» گل دوم لیورپول را درون دروازه میهمان جای داد.

در ادامه تاتنهامی‌ها چند فرصت نسبی برای جبران به دست آوردند که منجر به گل نشد تا شکست دیگری را تجربه کنند.

با این نتیجه، لیورپول با ۲۸ امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ جزیره ادامه دادند و تاتنهام نیز در امتیاز ۱۲ ماندگار شد.

در دیگر دیدارهای همزمان، آرسنال در خانه خود برابر کریستال‌پالاس قرار گرفت و در حالی‌که تا دقیقه هشتم با ۲ گل از میهمان پیش بود در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

منچستریونایتد هم در زمین نوریچ به پیروزی سه بر یک دست یافت. منچستری‌ها که در این فصل ضعف عجیبی در زدن ضربات پنالتی دارند در دیدار امروز نیز ۲ پنالتی را توسط «راشفورد» و «مارسیال» از دست دادند.

نتایج کامل هفته دهم لیگ انگلیس

ساوتهمپتون صفر - لسترسیتی ۹

منچسترسیتی ۳ - استون‌ویلا صفر

برایتون ۳ - اورتون ۲

واتفورد صفر - بورنموث صفر

وستهام یک - شفیلدیونایتد یک

برنلی ۲ - چلسی ۴

نیوکاسل یک - ولورهمپتون یک

نوریچ یک - منچستریونایتد ۳

لیورپول ۲ - تاتنهام یک

آرسنال ۲ - کریستال پالاس ۲

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین