کد خبر: ۶۱۸۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

جنجال کاپیتانی در مصر به خاطر دلجویی از محمد صلاح

جنجال ها بر سر اعطای بازوبند کاپیتانی تیم ملی مصر به محمد صلاح همچنان ادامه دارد.
جنجال کاپیتانی در مصر به خاطر دلجویی از محمد صلاح
آفتاب‌‌نیوز :

در ماه گذشته فدراسیون فوتبال مصر با رقم زدن اشتباهی بزرگ، موفق به ثبت رای خود برای مراسم بهترین های فیفا نشده بود و این کار باعث عصبانیت محمد صلاح، ستاره 27 ساله و مصری لیورپول شده بود. فدراسیون فوتبال مصر قصد داشت برای دلجویی، بازوبند کاپیتانی را از فتحی، مدافع این تیم گرفته و به محمد صلاح بدهد، این کاپیتان فعلی تیم ملی مصر این درخواست را رد کرده است. محمد صلاح در نهایت عنوان چهارمین بازیکن برتر دنیای فوتبال را از آن خود کرده بود.

نادر شاوکی، مدیر برنامه فتحی در این رابطه گفت: "بله، از فتحی خواسته شده تا بازوبند کاپیتان مصر را به محمد صلاح بدهد که فتحی از این درخواست غافلگیر شده و آن را رد کرد. من فکر می کنم اگر کاپیتانی از وی گرفته شود، فتحی دیگر برای تیم ملی مصر بازی نخواهد کرد. نظر شخصی من این است که صلاح خودش بازوبند کاپیتانی از فتحی نمی گیرد."

فتحی در جریان پیروزی 0-1 مصر مقابل بوتسوانا در دیداری دوستانه در اوایل این ماه، بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را بر بازو بست.

محمد صلاح که در 67 بازی برای مصر 41 گل به ثمر رسانده است مدتی قبل در توئیتر اینگونه واکنش نشان داده و خطاب به مردم کشورش نوشته بود: "مهم نیست که آنها چگونه سعی می کنند عشق ما به یکدیگر را تغییر دهند."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین