کد خبر: ۶۱۸۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

جزئیات جنایت هولناک "کوچصفهان" در گیلان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: بررسی اولیه صحنه حکایت از آن دارد که قتل قبل از صرف شام اتفاق افتاده است.
جزئیات جنایت هولناک
آفتاب‌‌نیوز :

احمد آقایی در خصوص آخرین بررسی ها از وقوع جنایت هولناک در کوچصفهان، اظهار کرد: این قتل شامگاه گذشته اتفاق افتاده است و به محض اطلاع به دفتر قضایی و نیروی انتظامی سریع گروه بررسی صحنه جرم از پزشکی قانونی، کارشناسان تشخیص هویت اداره آگاهی و دستگاه قضایی به همراه قاضی در صحنه حاضر شدند و به معاینه اولیه صحنه جرم پرداختند و اجساد هم برای تکمیل تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه مقتولین چهار نفر از اعضای یک خانواده و یک دختر دانشجو که تعطیلات مهمان آنان بوده، هستند، افزود: بررسی اولیه صحنه حکایت از آن دارد که قتل قبل از صرف شام اتفاق افتاده چون شام آماده بوده، همچنین بررسی ها نشان می دهد که درگیری خانوادگی است و در چنین جنایتی ما تحقیقات را ابتدا از بستگان درجه اول آغاز می کنیم و فعلا تنها بازمانده درجه اول این خانواده فرزند پسر است که ایشان هم دانشجو می باشد.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تجاوز به بانوان به قتل رسیده وجود دارد؟ ادامه داد: بر اساس گزارش کالبدشکافی و معایناتی که صبح امروز بر اجساد انجام شده، علت تامه قتل اصابت جسم تیز یعنی چاقو و خونریزی شدید بوده و هیچ تعرضی به بانوان انجام نگرفته و تحقیقات همچنان در حال انجام است تا قاتل یا قاتلین شناسایی و به مجازات شان برسند.

آقایی در پاسخ به این سوال که آیا خانواده دختر دانشجویی که مهمان این خانواده بوده در جریان قرار گرفتند؟ تصریح کرد: فعلا خانواده دختری که مهمان این خانواده بوده حضور نیافتند و بررسی جهت شناسایی خانواده این دختر ادامه دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در پاسخ به این سوال که پسر خانواده که تنها بازمانده این جریان است، در استان حضور داشته؟ گفت: پسر خانواده هم در استان حضور دارد و بر حسب اقرار، وی ساعت 22 شب گذشته ماشین پدر را گرفته و با دوستان به رشت آمده، سرانجام که ساعت 2 و نیم بامداد به منزل مراجعه می کند با این صحنه مواجه می شود و سریعا به بستگان و نیروی انتظامی اطلاع می دهد و بلافاصله هم نیروها و کارشناسان قضایی به محل اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: از همه مردم تقاضا دارم که اخبار موثق را از رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند. همچنین از اصحاب رسانه و مدیران رسانه ها انتظار می رود که از پیش داوری و شایعه پراکنی خودداری کنند و منبع اطلاعاتی شان فقط قاضی پرونده و دستگاه قضایی باشد.

جان احمد آقایی همچنین در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود ساعت دو و نیم بامداد امروز فردی که خود را پسر خانواده معرفی می‌کرد، خبر کشته شدن اعضای خانواده اش را به پلیس اطلاع داد. بر حسب دستور رئیس کل دادگستری استان و قاضی کشیک پرونده، گروه بررسی صحنه جرم، پزشکی قانونی، کارشناسان تشخیص هویت، اداره آگاهی و پزشکی قانونی و افراد مربوط به پرونده در صحنه جنایت حضور یافتند. این قتل‌ها در دو خانه مجزا واقع در یک محوطه مشترک اتفاق افتاده که پدر و پدربزرگ خانواده در یک خانه قدیمی و مادر، دختر و دوست دختر خانواده در خانه تازه ساز حضور داشتند.

کوچصفهان یکی از بخش های شهرستان رشت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
Soheila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
اخییییییی.دلم برای خانواده اش سوخت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین