کد خبر: ۶۱۸۷۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
تبلیغات

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران

امروز به معرفی این تصفیه آب خوب و عملکرد آن می‌پردازیم و در ارتباط با قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نکاتی را به شما خواهیم گفت تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
آفتاب‌‌نیوز :

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل مینروا Minerva یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار ایران می‌باشد که توسط شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری محصولات مینروا تایوان Minerva در ایران عرضه و به فروش می‌رسند. امروز به معرفی این تصفیه آب خوب و عملکرد آن می‌پردازیم و در ارتباط با قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نکاتی را به شما خواهیم گفت تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

آب آشامیدنی لوله کشی شهری سرشار از نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و املاح مضر دیگری است که سرطانزا بوده و به دلیل وجود آلودگی آب‌های زیر زمینی در آب شهری در سطح زیاد وجود دارند. متاسفانه تصفیه‌خانه‌های وسیع شهری به علت هزینه‌های هنگفت توانایی تصفیه‌ی آب کل شهر را به حدی که سختی آب کاملا کاهش یابد و املاح مضر کاملا حذف شوند را ندارند و تنها برای تصفیه‌ی آب لوله کشی از کلر و مواد جانبی کلر و همچنین از صافی‌های شنی و رزین استفاده می‌نمایند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران

برای این منظور ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی افزایش میابد. تصفیه آب مینروا تایوان Minerva با ارائه مدل‌های متفاوت ۶ مرحله‌ای معدنی ساز، ۷ مرحله‌ای قلیایی کننده آب آشامیدنی، ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز و ۸ مرحله‌ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش و با بهره گیری از سیستم اسمز معکوس RO توانایی حذف این املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون داراست و میتواند سطح نیترات موجود در آب آشامیدنی را به میزان بسیار زیادی کاهش یابد.

شما می‌توانید برای مشاوره و دریافت راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجموعه که به صورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته پاسخگو هستند تماس حاصل فرمایید تا بهترین گزینه با قیمت تصفیه آب تایوانی طبق بودجه شما به شما معرفی گردد. خدمات نصب و ارسال شرکت تصفیه آسا رایگان بوده و محصولات تصفیه آسا دارای گارانتی یکساله بدون قید و شرط قطعات می‌باشند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که اشاره کردیم، محصولات تصفیه آب مینروا، از مارک‌های معروف و برند‌های معتبر در ایران محسوب میگردند که از سیستم اسمز معکوس بهره میگیرند. از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا، دارا بودن نماد اصالت محصول جهت تشخیص اصلی بودن توسط مصرف کننده میباشد. علاوه بر این شرکت تصفیه آسا در هنگام فروش این محصول علاوه بر تضمین کیفیت، تضمین قیمت نیز خواهد داد تا با خیال راحت از نمایندگی انحصاری و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

تصفیه آب مینروا دارای پمپ قوی و مخزن ذخیره آب آشامیدنی است که در صورت قطع برق و آب آشامیدنی، میتوانید تا ۱۶ لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار در اختیار داشته باشید. جدیدترین و پرفروش‌ترین مدل مینروا مدل ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز Minerva RO۸_O۲PLUS میباشد. پیشنهاد میکنیم جهت اطلاعات بیشتر راجع به این سوال که دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه به مطلب راهنمای انتخاب بهترین برند در آدرس https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 سایت تصفیه آسا مراجعه کنید.

عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا Minerva

فیلتر‌های سه گانه تصفیه آب در مراحل اول دوم و سوم به حذف املاح درشت بزرگتر از ۵ میکرون همچون شن و ماسه و گل و لای میپردازند. این املاح باعث بروز سنگ کلیه در بدن انسان میگردند که در مرحله اول حذف میشوند. فیلتر مرحله دوم و سوم با آزاد سازی یون مثبت و منفی در آب آشامیدنی به جذب کلر و مواد جانبی کلر از آب آشامیدنی میپردازد. وجود کلر در آب آشامیدنی شهری باعث ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان میشود که در مراحل دوم و سوم تصفیه آب مینروا حذف و تصفیه کامل می‌شود.

فیلتر ممبران اسمز معکوس قلب اصلی دستگاه آب تصفیه کن خانگی یک فیلتر ۱۳ لایه بسیار ریزبافت است که توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا یک ده هزارم میکرون را دارد. این املاح مضر اکثرا املاحی سرطانزا و بیماری زا هستند. از جمله این املاح مضر میتوان به آلومینیوم موجود در آب اشاره نمود که باعث آلزایمر زودرس میشود و حذف آن از این عارضه جلوگیری خواهد کرد.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی تصفیه کننده مینروا Minerva توانایی حذف بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی را دارد و در واقع خواص دستگاه آب شیرین کن خانگی دارد. فیلتر مینرال معدنی ساز املاح معدنی مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات در آب آشامیدنی را محافظت مینماید، زیرا برای بدن انسان مورد نیاز هستند. فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب آشامیدنی دستگاه شما را به بهترین دستگاه آب یونیزه قلیایی تبدیل خواهد کرد.

آب قلیایی در واقع سلامت قرن جدید محسوب میشود که به صورت علمی ثابت شده خواص مثبت و قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی برای سلامت بدن انسان دارد و سلول‌های سرطانی در یک محیط قلیایی امکان رشد ندارند. در نتیجه آب قلیایی میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای جلوگیری از بروز هر گونه سرطان و دفع سریعتر سموم بدن انسان باشد.

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز تصفیه آب مینروا، با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی علاوه بر اکسیژن ساز دارای خواص آنتی باکتریال نیز میباشد. به این صورت که علاوه بر آزاد سازی اکسیژن، به حذف باکتری‌های مضر موجود در آب آشامیدنی نیز خواهد پرداخت.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران

تصفیه آسا مرکز دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل با بهترین قیمت

شرکت تصفیه آسا با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با دارا بودن سابقه طولانی در عرضه انواع محصولات تصفیه آب خانگی، به شما عزیزان این اطمینان را خواهد داد که بهترین گزینه مناسب منزل شما در کنار تضمین کیفیت و قیمت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. برای خرید اینترنتی تصفیه آب و دریافت مشاوره خرید پیشنهاد میکنیم با کارشناسان تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید. نصب و ارسال تمام دستگاه‌ها رایگان بوده و گارانتی محصولات شرکت تصفیه آسا بدون قید و شرط خواهد بود.

توزیع رسانه‌ای: رپورتاژ ادز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
این تبلیغ بود . یا خبر. خدا خودش هدایت کند .
سید علی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
8
این دستگاه مونتاژه.چرا به اسم وارداتی غالب میکنید.
اگه راست میگید آدرس کارخانه سازنده کجاست
خریدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
7
لطفا هر تبلیغی رو توی وبسایتتون نذارید خیلی ها به اعتبار سایتای معتبری مثل شما خرید میکنن ولی متاسفانه کلاه سرشون میره.
تصفیه آب خانگی مینروا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
5
این دستگاه مونتاژ قطعات چینی و ایرانیه. دارن به اسم تایوان به مرم قالب میکنن.
دستگاه تصفیه آب تقلبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
منم دستگاه تصفیه آب ... خریدم و کلاه رفته سرم. این دستگاه تایوانی نیست. ایرانیه. اگه راست میگید یک ادرس از سایت و یا کارخانه شرکت تایوانی بذارید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین