کد خبر: ۶۱۸۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵

تراکتور پر مهره‌ترین و استقلال بهترین تیم ایران است

پیشکسوت استقلال گفت: تیم استراماچونی به لحاظ ارائه فوتبال مدرن بهترین تیم ایران است و قطعا از فصل گذشته نتایج بهتری خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در یکی از سخت ترین بازیهای نیم فصل نخستش در هفته نهم به مصاف تیم مدعی تراکتور می‌رود که این را می‌توان حساس ترین بازی هفته دانست.

در خصوص این بازی جمال ندافی پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: بازی با تراکتور آنقدر حساس است که حتی می‌توان گفت از بازی با پرسپولیس هم برای آبی پوشان حساس تر است.

تراکتور پر مهره‌ترین و استقلال بهترین تیم ایران است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: کاری به نتایج هفته‌های اخیر استقلال ندارم و با جرات می‌گویم این تیم از نظر ارائه فوتبالی مدرن سرآمد همه تیم‌های ایران است و هیچ تیمی را در ایران نمی‌بینم که فوتبالی به زیبایی این تیم انجام بدهد.

وی اضافه کرد: از نظر داشتن بازیکن اسم و رسم دار شرایط تراکتور خیلی بهتر از استقلال است. اما از نظر ارائه فوتبالی مدرن و تیم بودن، آبی پوشان در شرایط بهتری قرار دارند. معتقدم اگر بازی روز جمعه دستخوش حوادث و حاشیه‌های خارج از بازی نباشد، استقلال قطعا برنده این بازی خواهد بود.

ندافی تصریح کرد: آبی پوشان هفته هاست روی نوار پیروزی قرار دارند و حتی اگر نوار پیروزی‌های آنها در این هفته قطع شود، باز هم روند رو به جلوی این تیم قطع نخواهد شد.

هافبک پیشین آبی پوشان با اشاره به ۵ هفته سخت پیش روی این تیم گفت: این پنج بازی مقابل تراکتور، صنعت نفت، سپاهان، نساجی و شهر خودرو یک محک خیلی خوب برای استراماچونی و تیم جوانش است و آنها می‌توانند شایستگی‌های خود را در این پنج هفته ثابت کنند.

وی در ادامه بیان داشت: بزرگترین دستاورد استراماچونی برای استقلال تزریق روحیه و انگیزه به بازیکنان جوان و جویای نام این تیم است. استراماچونی گرچه جوان است، اما در عین جوانی از تجربه خوبی بهره می‌برد و با استفاده از همین تجربه است که توانسته آبی پوشان را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین