کد خبر: ۶۱۸۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

کوشنر خطاب به بایدن: گندکاری شما را پاک می‌کنم!

داماد رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از معاون سابق باراک اوباما گفت، بسیاری از اقداماتش در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ با هدف پاکسازی "گندکاری" است که جو بایدن از خود بر جای گذاشته است.
کوشنر خطاب به بایدن: گندکاری شما را پاک می‌کنم!
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه خبری هیل، جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از آنکه جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفتگویی با برنامه ۶۰ دقیقه گفت، کوشنر و ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ نباید در دولت کنونی آمریکا به کاری گمارده می‌شدند، گفت: نگاه کنید، بایدن حق دارد نظراتش را بگوید اما بیشتر کارهایی که در سه سال گذشته ترامپ به من محول کرده برای پاکسازی گندکاری‌هایی است که بایدن از خود بر جای گذاشته است.

کوشنر همچنین بایدن را بابت قوانین سختی که در مدت ۲۰ سال گذشته از سوی وی مطرح و تنظیم شده مورد انتقاد قرار داد؛ قوانینی که باعث شد تا "بسیاری از سیاه‌پوستان آمریکایی‌ به زندان بیفتند و حقیقتا نسلی را به واسطه این قوانین به نابودی کشانده و آسیب زیادی به کشور وارد کرده است." این مقام آمریکایی همچنین بار دیگر به انتقاد از دموکرات‌ها پرداخت و گفت: سوابق دستاوردهای ترامپ او را از استیضاح شدن مبرا می‌کند.

وی با انتقاد شدید از تلاش‌های قانونگذاران دموکرات برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا گفت: سوابق ترامپ و دستاوردهایش به گونه‌ای است که نمی‌توان او را استیضاح کرد. آن‌ها برای سه سال است که تلاش می‌کنند تا او را استیضاح کنند و در این کار، موفقیتی کسب نکرده‌اند. بهترین کاری که ترامپ انجام داده، این است که او هرگز کار اشتباهی نکرده است. آن‌ها بارها و بارها او را مورد تحقیق قرار داده‌اند و فکر می‌کنم مردم آمریکا بابت این مساله ناراضی هستند و خسته شده‌اند. ترامپ کارهایی را انجام داده که مردم آمریکا به آن اهمیت می‌دهند.

کوشنر همچنین با اشاره به کشته شدن ابوبکر البغدادی، رهبر داعش توسط نیروهای آمریکایی در شمال غرب سوریه گفت: این اقدام، یک گام بزرگ در مقابله با داعش بود اما ایالات متحده هنوز کارهای زیادی باید در این رابطه انجام دهد.

وی گفت: کشته شدن رهبر داعش یک پیروزی نمادین و بسیار بزرگ بود. فکر می‌کنم که این برای آمریکا و برای جهان و حتی منطقه بسیار بزرگ بوده است. اما در پایان، ما هنوز باید کارهای زیادی در این راستا انجام دهیم.

کوشنر روز دوشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و بنی گانتس، رقیب وی دیدار کرد؛ داماد ترامپ به دنبال برنامه‌ای برای پایان دادن به مساله چندین ساله فلسطین-اسرائیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین