کد خبر: ۶۱۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۹
بیادی:

پرسپولیس مربی ایرانی می‌خواهد

انصاری‌فرد مقصر نیست
آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، در ادامه با اشاره به مشكلات باشگاه پرسپولیس گفت: انصاری‌فرد بی‌تقصیر است و بخش عمده‌ای از این مشكلات از مدیریت‌های قبلی به جا مانده ولی در مورد این موضوع كه ایشان تا چه حد توانسته مشكلات را رفع كند و یا اینكه در زمان انصاری‌فرد بر بار مشكلات افزوده شده، باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد. 

بیادی در ادامه صحبت‌های خود افزود: به نظر من برخی تغییرات به صورت كلی خوب است. پرسپولیس باید مجددا با مهندسی مدیریتی روبرو شود و البته این موضوع به شخص خاصی مربوط نمی‌شود. به نظر من باید در مسائل مدیریتی، اقتصادی،‌ فرهنگی و اجتماعی باشگاه تغییراتی ایجاد شود.
 
سفر بیادی و كاشانی به هلند شایعاتی را درخصوص مذاكره این دو نفر با آری‌هان به وجود آورد. عضو هیات‌مدیره پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: سفر ما به هلند شخصی بود و خبر مذاكره با آری‌هان فقط شایعه است. دلیلی ندارد چیزی را پنهان كنم، تا به امروز با هیچ مربی مذاكره نكرده‌ایم. 

بیادی در پاسخ به این سئوال كه برای پرسپولیس مربی ایرانی مفیدتر است یا خارجی، گفت: هدایت پرسپولیس باید بر عهده یك مربی ایرانی باشد چون شرایط برای كار كردن مربیان وطنی مهیاتر است. البته این فقط نظر شخصی من است و در این مورد تمامی اعضای هیات‌مدیره باید به جمع‌بندی نهایی برسند. 

وی در مورد شكست پرسپولیس مقابل سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی گفت: پرسپولیس باید در 90 دقیقه كار را تمام می‌كرد ولی متاسفانه كار به وقت اضافه كشیده شد و در نهایت توان بازیكنان تحلیل رفت. دنیزلی هم در این باخت مقصر بود چون كریم باقری نباید نیمه دوم به خط دفاعی منتقل می‌شد و تعویض حسین بادامكی هم اشتباه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین