کد خبر: ۶۱۹۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

شعار هواداران پرسپولیس علیه «علیپور»

علی علیپور که در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز، با زدن ضربه «چیپ»، پنالتی سرخ‌پوشان را در دقایق پایانی مسابقه از دست داد، با شعار «حیا کن، رها کن» از سوی هواداران مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در چارجوب هفعته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار و با تساوی بدون گل همراه شد.

این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل ادامه داشت اما داور مسابقه در دقیقه ۸۸، خطای مدافع ماشین‌سازی روی مهدی ترابی را پنالتی تشخیص داد تا سرخ‌پوشان این شانس را داشته باشند با دست پر از مصاف با ماشین‌سازی خارج شوند.

شعار هواداران پرسپولیس علیه «علیپور»

رسول خطیبی پس از اعلام تصمیم داور مبنی بر خطای پنالتی، به سمت هواداران پرسپولیس رفت و برای آنها دست زد و در حین دست زدن، «آفرین» نیز می‌گفت. گابریل کالدرون که به شدت از حرکات خطیبی شاکی بود قصد داشت به سمت خطیبی برود اما پیروانی مانع او شد و سرمربی پرسپولیس را محکم گرفت تا به سمت خطیبی نرود.

جالب اینکه شجاع خلیل‌زاده نیز وقتی حرکات خطیبی را دید سمت او رفت و با سرمربی ماشین‌سازی درگیری لفظی پیدا کرد.

پس از آرام شدن جو مسابقه، علی علیپور پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را با ضربه چیپ روانه دروازه کرد و لک بدون اینکه از جای خود تکان بخورد، توپ را در اختیار گرفت تا همه امیدهای سرخ‌پوشان برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه به حسرت تبدیل شود.

در پایان ۹۰ دقیقه وقتی داور سوت اتمام مسابقه را به صدا درآرود، هواداران که حسابی از علیپور شاکی بودند با سر دادن شعار «حیا کن، رها کن»، اعتراض خود را به ضربه چیپ علیپور نشان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین