کد خبر: ۶۱۹۱۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

بارش تگرگ و جاری شدن سیل در تربت‌جام

فرماندار تربت‌ جام از بارش تگرگ در ارتفاعات بزد و جاری شدن سیل در این شهرستان خبر داد؛ معاون عمرانی استاندار نیز برای بررسی شرایط و اوضاع منطقه به تربت‌جام اعزام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی حمیدی اظهار کرد: از ساعت 19 امشب بارندگی به مدت 20 دقیقه و در حدود 20 میلی‌متر در تربت‌جام ادامه داشت و بارش شدید تگرگ در ارتفاعات بزد منجر به جاری شدن سیل در دشت‌های اطراف شهرستان گردید و به سمت شهر جاری شد.

وی ادامه داد: بلافاصله در دقایق اولیه جاری شدن سیل ستاد بحران شهرستان به صورت آماده‌باش در آمد و تمام نهادهای عضو ستاد با همکاری یکدیگر سیل را تا حد امکان مهار و از وارد شدن خسارت بالا جلوگیری کردند.

بارش تگرگ و جاری شدن سیل در تربت‌جام

حمیدی با اشاره به خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیل، بیان کرد: حجم آب جاری شده در داخل شهر بالاتر از حجم خروجی‌های آب و حتی رودخانه بود و همین عامل سبب آبگرفتگی برخی خیابان‌ها و خرابی تعدادی از منازل مسکونی شد.

وی گفت: بیشترین خسارت به منازل مهرآباد در قسمت پایین شهر و مسیر بهشت محمدیه به سمت خلیج فارس که شیب بیشتری داشت، وارد شده است که کارشناسان مربوطه در حال ارزیابی میزان خسارت هستند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان مطرح کرد: درحال حاضر بارندگی قطع و سیل مهار شده و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت جانی ناشی از وقوع سیل در این شهرستان اعلام نشده است.

وی در ادامه از واژگونی یک خودرو بر اثر لغزندگی جاده خبر داد و افزود: شروع بارندگی سبب لغزندگی سطح جاده شده و یک خودرو در مسیر تربت‌جام به سمت مشهد در نزدیکی دانشگاه آزاد از مسیر جاده منحرف شده و متاسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.

حمیدی تاکید کرد: تمامی سالن‌های ورزشی، مساجد و مهمانسراها در تربت‌جام به صورت آماده‌باش درآمده‌اند تا در صورت نیاز برای اسکان افراد استفاده شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین