کد خبر: ۶۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
کشف ۲۷۶ سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز

دستگیری ۲۱۳ نفر در خوستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۷۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز با اجرای طرح چهار روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی ۲۱۳ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری ۲۱۳ نفر در خوستان

عباس‌زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۴۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۳۴ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲۷۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۱۱۳ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن کنند و این اقدامات برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین