کد خبر: ۶۱۹۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

انتقاد آیت‌الله کعبی از دولت بخاطر ورود زنان به ورزشگاه

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها گفت: متأسفانه دولت و وزارت ورزش و جوانان بدون توجه به فتوای مراجع تقلید این امکان را فراهم کردند و هیچ واکنشی علیه آن صورت نگرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله عباس کعبی در جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه با رئیس دادگستری استان که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب وظیفه قوه قضائیه تنها محکمه داری نبوده و بحث احیای حقوق عامه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: باید ساز و کارهای مربوط به احیای حقوق را ایجاد کرده و گسترش عدل و آزادی‌های مشروع را دنبال کنیم و درزمینهٔ احیای حقوق عامه دادستانی می‌تواند ورود کند.

انتقاد آیت‌الله کعبی از دولت بخاطر ورود زنان به ورزشگاه

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه قوه قضائیه عزم و آهنگ جدی برای مبارزه با فساد دارد، تصریح کرد: بر اساس اصل 156 قانون اساسی پنج وظیفه برای این قوه نام‌برده شده است.

آیت‌الله کعبی با انتقاد از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بیان کرد: در دولت قبل ورود خانم‌ها به استادیوم‌ها مخالف شرع اعلام شد، امروز نیز فتوا همین است. متأسفانه دولت و وزارت ورزش و جوانان بدون توجه به فتوای مراجع تقلید این امکان را فراهم کردند و هیچ واکنشی علیه آن صورت نگرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهاد بنده این است که در قوه قضائیه مرکزی به نام تذکر، اخطار و محاکمه قضائی ایجاد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین