کد خبر: ۶۱۹۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار می‌کنیم

از مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.
وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارتخانه می توانیم پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار کنیم.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم بحث واگذاری را دنبال کنم.

وی با تاکید بر خصوصوی سازی این دو باشگاه ادامه داد: از مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.

وی افزود: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارتخانه می توانیم پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین