کد خبر: ۶۲۰۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

بازتاب خبر زلزله آذربایجان شرقی در رسانه‌های خارجی / عکس

رسانه‌های سراسر جهان ساعاتی پس از آنکه بامداد امروز زلزله‌ای با مقیاس ۵.۹ ریشتر آذربایجان شرقی را لرزاند، به پوشش خبری این حادثه پرداختند.
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه گاردین از جمله رسانه‌های انگلیسی‌زبان بود که با تیتر «زلزله ایران: زلزله ۵.۹ ریشتری خسارات قابل‌توجی به جا گذاشت‌» به انتشار آمار کشته‌شدگان و مجروحان این حادثه پرداخت.

بازتاب خبر زلزله آذربایجان شرقی در رسانه‌های خارجی / عکس

«واشنگتن پست» ‌با تیتر «مسئولان می‌گویند زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری شمال غرب ایران، ۵ کشته و ۱۲۰ زخمی به جای گذاشت» به زلزله آذربایجان شرقی پرداخت.

«ایندیپندنت» با تیتر «زلزله در ایران: در اثر زلزله ۵.۹ ریشتری شمال غرب ایران دست کم ۵ نفر کشته و ۳۰۰ مجروح شدند» به این حادثه اشاره داشته است.

«دویچه وله» با تیتر «زلزله در ایران چندین کشته و صدها مجروح به جای گذاشت»‌ و همچنین «فرانس ۲۴» با تیتر «زمین لرزه مرگبار ۵.۸ ریشتری شمال غربی ایران را لرزاند» نیز به این خبر واکنش نشان دادند.

بازتاب خبر زلزله آذربایجان شرقی در رسانه‌های خارجی / عکس

«لس آنجلس تایمز»، رسانه اماراتی «‌نشنال»،‌ «عرب نیوز»‌،‌ «الجزیره»‌، «بانکوک پست» از دیگر رسانه‌های پوشش‌دهنده این حادثه بودند.

سی ان ان نیز با تیتر «زمین‌لرزه مرگبار ۵.۸ ریشتری شمال غربی ایران را لرزاند» و انتشار تصویری از زلزله‌زدگان بامداد امروز آذربایجان شرقی به این حادثه واکنش نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین