کد خبر: ۶۲۰۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

ربودن خودرو و بچه در سایه بی‌توجهی پدر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان از نجات جان دختربچه‌ی سه‌ ساله و کشف خودرو سرقتی طی اقدام سریع و به‌موقع کاربر تلفن ۱۱۰ و پلیس شهرستان کوهدشت خبر داد.
ربودن خودرو و بچه در سایه بی‌توجهی پدر
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین نجفی اظهار کرد: روز گذشته فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و با لحنی مضطرب و هراسان اعلام داشت بچه و ماشینم را دزدیدند و کاربر ۱۱۰ به‌سرعت جزئیات و اطلاعات مورد نیاز را از پدر کودک ربوده شده پرسید.

وی تصریح کرد: کاربر با تجربه بلافاصله موضوع را با کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد شهرستان کوهدشت اعلام کرد و خود نیز پیگیری‌های لازم برای حضور سریع‌تر نیروها انجام داد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران با به‌کارگیری شیوه‌های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی خودرو و مکان توقف خودرو در یکی از روستاهای حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضایی به روستای مورد نظر عزیمت که سارقان به محض مشاهده خودروهای پلیس اقدام به فرار کردند.

نجفی اضافه کرد: با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس عرصه را بر سارقان تنگ کرد و به آن‌ها دستور ایست داد ولی متأسفانه سارقان به دستور و شلیک تیرهای هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند و در نهایت خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیرمجاز از کنترل راننده خارج و واژگون شد و مأموران سه متهم سرنشین خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان انتقال دادند.

وی بیان کرد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده محرز شد مالک خودرو به همراه همسر و فرزندش در خودرو حضور داشتند که پس از پارک اتومبیل در جلوی منزلشان خود و همسرش برای انجام امور شخصی از خودرو خارج و سوییچ را در ماشین جای می‌گذارد که در بازگشت متوجه می‌شود سارقان از غفلت و فرصت پیش آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربودند.

نجفی ادامه داد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از اتومبیل پیاده و توسط مأموران به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

وی ضمن توصیه به رانندگان و مالکان خودروهای شخصی بر رعایت نکات ایمنی، افزود: هرگونه مورد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین