کد خبر: ۶۲۰۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

لایحه بودجه ۹۶ تا ۱۵ آذرماه تقدیم مجلس می‌شود

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: کار تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ توسط دولت انجام شده و تا ۱۵ آذرماه‌ این لایحه تقدیم مجلس شورای‌ اسلامی می‌شود.
لایحه بودجه ۹۶ تا ۱۵ آذرماه تقدیم مجلس می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی امیری شامگاه یکشنبه در حاشیه سفر به مهریز در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید، دولتی قانونمدار است و تدوین و تقدیم به موقع لایحه بودجه به مجلس برای بررسی و اقدام جزو اولویت‌هایی است که دولت نسبت به آن توجه ویژه دارد.

وی ادامه داد: تدوین، تقدیم و بررسی و تصویب لایحه بودجه در زمان مقرر تا پایان سال‌جاری، نقش مهمی در اجرای برنامه‌ها در سال آینده دارد که امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس لایحه به موقع تصویب شود.

امیری در خصوص انتخابات پیش‌روی مجلس شورای‌اسلامی در دوم اسفندماه امسال اظهار داشت: هدف دولت، ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری و پرشور مردم در این عرصه مهم است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان داشت: دولت در انتخابات بی‌طرف است و تنها وظایف خود را طبق قانون انجام می‌دهد ولی باید تلاش کرد همه سلائق بتوانند در انتخابات مجلس مشارکت جدی داشته باشند.

امیری گفت: مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات مجلس موجب عزت و اقتدار نظام‌اسلامی و مایه شکست توطئه‌های مخالفان و دشمنان این انقلاب است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری تصریح کرد: انتخابات مظهر اراده مردم است و برگزاری باشکوه آن به همکاری همه مردم، مسئولان و گروه‌ها نیاز دارد.

امیری گفت: ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری تمام افراد، مسئولیت مهمی است که همه باید در کنار هم طبق مقررات در این زمینه اقدام کنند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در سفر به مهریز با ادای احترام به شهیدان، در آیینی مجتمع کشت گلخانه‌ای بدون خاک کشور در دهستان ارنان مهریز را افتتاح کرد.

مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین