کد خبر: ۶۲۱۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

عربده‌کش میدان خراسان دستگیر شد

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت شماری از ساکنان محله میدان خراسان شده بود، خبر داد.
عربده‌کش میدان خراسان دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یعقوبعلی رجبیان دراین‌باره گفت: مدتی قبل شماری از اهالی محله خراسان با مراجعه به پلیس امنیت از شروری که با ایجاد درگیری و عربده کشی امنیت محل و ساکنانش را سلب کرده بود، شکایت کردند که در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع از سوی ماموران در دستورکار قرار گرفت و آنان در تحقیقات اولیه خود متوجه شد که فرد مذکور از اشرار سابقه‌داریست که بارها با عربده کشی و تهدید سلاح، اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محل کرده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات، مخفیگاه فرد شرور در حوالی خیابان غیاثی شناسایی شد، گفت: عصر دیروز ماموران پس از اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این فرد به محل اعزام شده و این فرد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

به کفته رجبیان، در بازرسی از مخفگیاه این فرد چندین قبضه سلاح سرد و تجهیزات دفاعی از قبیل گاز اشک آور، شوکر و... کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و هدف از آن را قدرنمایی و مطرح شدن به عنوان گنده‌لات محل اعلام کرد، خاطر نشان کرد: متهم با دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس امنیت قرار دارد تا دیگر جرائم ارتکابی از سوی وی بررسی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین