کد خبر: ۶۲۱۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

انتقاد کیهان از شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

"اینکه برخی از دوستان، انتقاداتی را از عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مطرح می‌کنند، به واقع باتوجه به اظهارات و مطالبات مردم است. از این‌رو، از دوستان انتظار می‌رود که سعه صدر بیشتری داشته باشند."
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان نوشت: یک فعال اصلاح‌طلب گفت که دوران پدرخواندگی در جریان اصلاحات به اتمام رسیده و ما باید به فکر تدبیر جدی باشیم.

«هادی غفاری» در گفت‌وگو با «تابناک» درباره اختلاف‌های ایجاد شده در جریان اصلاحات به خصوص میان شورای عالی سیاستگذاری و حزب کارگزاران اظهار کرد: این‌گونه اختلافات و بیان انتقادات در آستانه هرگونه انتخاباتی از جمله انتخابات مجلس، امری طبیعی است.

انتقاد کیهان از شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

اینکه برخی از دوستان، انتقاداتی را از عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مطرح می‌کنند، به واقع باتوجه به اظهارات و مطالبات مردم است. از این‌رو، از دوستان انتظار می‌رود که سعه صدر بیشتری داشته باشند.

وی درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تأکید کرد: من معتقدم اصلاح‌طلبان در مقطع فعلی باید رویکرد گذشته خود یعنی اتخاذ نظر جمعی براساس تصمیم شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان را در دستور کار خود قرار دهند.

هادی غفاری گفت: به نظر من، حق آن بود که به‌جای شورای عالی سیاستگذاری که یک نظام پدرسالاری جدیدی بود، ما به تقویت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان می‌پرداختیم، اهدافمان بهتر و زودتر محقق می‌شد.

غفاری اظهار کرد: اگر روند تصمیمات شورای هماهنگی در بدنه اصلاح‌طلبی حاکم شود، به طور حتم از اینکه عده‌ای پدرخوانده یا پدرسالار جریان اصلاحات شوند، بهتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین