کد خبر: ۶۲۲۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

جریان نیروی‌های انقلاب از تصمیم رهبری دفاع می‌کند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جریان نیروی‌های انقلاب از تصمیم مقام معظم رهبری دفاع می‌کنند ، اما اگر گرانی در کشور رخ بدهد باید دولت، مجلس و دستگاه قضا پاسخگو باشند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم ویژه هفته وحدت که با حضور مردم و جمعی از مسئولان در حسینیه زینبیه شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی تصریح کرد: ظلم هایی که در زمان شاهنشاه به مردم ایران شد ، هیچ وقت از خاطر مردم این سرزمین نخواهد رفت ، اگر عنایت خداوند نبود شاید دشمنان ضربه نهایی را در همان سال های گذشته می زدند.

وی ادامه داد: حرکت امام خمینی(ره) یک حرکت الهی بود ، همان امتحانات که زمان بنی اسرائیل رخ داد ، امروز نیز برای جمهوری اسلامی ایران در حال رخ دادند است.

جریان نیروی های انقلاب از تصمیم مقام معظم رهبری دفاع می‌کند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در این شرایط زمانی همگان امانت دار انقلاب هستند و باید به خوبی از جمهوری اسلامی امانت داری کنند ، همه ما به عنوان کسانی که نسل انقلاب هستیم و دوران انقلاب را درک کردیم رسالت سنگینی را برعهده داریم ، باید دیگران و جامعه ایران را نسبت به خیانت دشمنان آگاه کرد.

محمودی یادآور شد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم ، ملت ایران با بصیرت خود نگذارند که مردم مقابل نظام قرار بگیرند ، دشمن از سال ۹۶ دنبال ضربه زدن به انقلاب است، اما با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی ایران نتوانسته کاری انجام دهد.

وی اظهار کرد: دشمن دنبال فرصت دو قطبی سازی است ، اما سخنان امروز رهبری فصل الخطاب بود یعنی اینکه گرانی بنزین تصمیم سران قوا بوده است و با این کار تیر دشمن به سنگ خورده است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: جریان نیروی های انقلاب از تصمیم مقام معظم رهبری دفاع می کنند ، اما اگر گرانی در کشور رخ بدهد باید دولت ، مجلس و دستگاه قضا پاسخگو باشند.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: همه مسئولان نظام نوکر مردم هستند و باید برای رفاه مردم تلاش و همت کنند ، مردم ولی نعمت جمهوری اسلامی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین