کد خبر: ۶۲۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

دستگیری ۳۴ نفر در رباط‌کریم

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم گفت: ۳۴ نفر به جرم اختلال در نظم و آسیب رساندن به اموال عمومی و اغتشاش در رباط کریم دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمدحسین قاسم پور دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم اظهار کرد: ۳۴ نفر به جرم آسیب رساندن به اموال عمومی، اختلال در نظم عمومی و اغتشاش در رباط کریم دستگیر شدند.

وی گفت: لیدرهای تربیت شده برای آشوب‌طلبی و اغتشاش در میان اعتراضات مردم در بین دستگیر شدگان وجود دارند. پرونده در مرحله تحقیقات است و بررسی‌ها درباره آن‌ ادامه دارد.

دستگیری ۳۴ نفر در رباط‌کریم

فرماندار رباط کریم نیز گفت: نهادهای مختلف شهرستان در حال ترمیم خود هستند تا هر چه سریعتر به چرخه خدمت به مردم بازگردند اما از مردم هم انتظار کمک داریم.

سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم و پرند با اشاره به اعتراضات مردمی پس از اعلام نرخ جدید بنزین در این شهرستان، گفت: وضعیت مردم عادی است و به زندگی خود برگشته‌اند و همچنین ادارات مشغول کارهای خدماتی برای مردم هستند؛ نهادهایی که آسیب دیده‌اند سریعا در حال ترمیم تا هر چه سریعتر به چرخه خدمات به مردم برگردند.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه پاکسازی همه خیابان‌ها انجام شده است و از مردم نیز انتطار داریم که به ما کمک کنند، ادامه داد: با تاکیداتی مقام معظم رهبری داشته‌اند، این تصمیم را تصمیم نظام دانستند و ما انتظار داریم همه دلسوزان به نظام در این زمینه به ما کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا و فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین