کد خبر: ۶۲۲۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

مقام آمریکایی: ترامپ تصمیم گرفته از نتانیاهو فاصله بگیرد/وی بازنده ها را دوست ندارد

یک مقام ارشد کاخ سفید خبر داد که رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته تا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاصله بگیرد چون وی بازنده‌ها را دوست ندارد.
مقام آمریکایی: ترامپ تصمیم گرفته از نتانیاهو فاصله بگیرد/وی بازنده ها را دوست ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

یک مقام ارشد کاخ سفید که خواسته نامش فاش نشود در گفت‌وگو با همتای صهیونیستی خود گفته که دولت آمریکا در کل از سیاست‌های اسرائیل و به ویژه از شخص «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ناامید و مایوس شده است.

این مقام کاخ سفید اضافه کرد: «آمریکایی‌ها از سیاست‌های اسرائیل و بحران کنونی آن که مانع از رونمایی از بخش سیاسی معامله قرن شده، دلسرد و ناامید شده اند.»

وی افزود که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز از نتانیاهو بسیار ناامید شده و به شیوه‌های منفی با وی صحبت کرده است.

بر اساس گفته این منبع کاخ سفید، ترامپ تصمیم گرفته پس از شکست دوباره نتانیاهو در تشکیل کابینه،‌ از وی فاصله بگیرد چون رئیس جمهور آمریکا بازنده‌ها را دوست ندارد.

دولت آمریکا ماه‌هاست که قصد دارد از طرح معامله قرن رونمایی کند، اما اختلافات مکرر میان احزب رژیم صهیونیستی و دو انتخابات بی‌نتیجه پارلمانی، چندین بار موجب به تعویق افتادن رونمایی از این طرح شده است.

«جرد کوشنر» مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده اگر شرایط فراهم باشد، احتمال دارد که رئیس‌جمهور آمریکا تا پیش از آغاز سال جدید میلادی، از طرح معامله قرن رونمایی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین