کد خبر: ۶۲۲۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

مقدسی: فرمایشات رهبری برای ما فصل‌الخطاب است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سه فوریتی فراکسیون امید مبنی بر لغو یا تعدیل افزایش قیمت بنزین، گفت:‌ روز گذشته این طرح سه فوریتی را تهیه کرده بودیم اما پس از استماع سخنان مقام معظم رهبری دست نگه داشتیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سید مهدی مقدسی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در چند روز گذشته اتفاقات ناگواری در کشور رخ داد مردم ما توقع داشتند مجلس شورای اسلامی به طور جدی‌تری به موضوع ورود کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داشتیم که هیات رییسه، رییس جمهور و وزرای اقتصادی را به مجلس شورای اسلامی دعوت کنند تا دغدغه مردم بررسی شود. انتظار ما این بود که دولت قبل از اجرای این طرح مردم و نمایندگان را در جریان قرار دهند. دولت باید صادقانه با مردم صحبت کند.

مقدسی: فرمایشات رهبری برای ما فصل‌الخطاب است

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌خبر بودن نمایندگان از افزایش قیمت بنزین، تاکید کرد: آیا نمایندگان محرم نیستند که مورد مشورت قرار نمی‌گیرند؟ گر نه این‌که مجلس شورای اسلامی در راس امور است؟

مقدسی خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: برای ایجاد آرامش در جامعه با مردم صادقانه حرف بزنید، مجلس شورای اسلامی را محرم بدانید و وزاری اقتصادی را به مجلس بیاورید تا برنامه‌شان رااعلام کنند شما باید تدبیر کنید.

وی با بیان این‌که «از هیات رییسه انتظار داشتیم که شأن نمایندگان رعایت شود» از مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواست تا برای جلسه فردا رییس جمهور و وزرای اقتصادی دعوت شوند و در مورد برنامه‌های آتی اقتصادی توضیح بدهند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از هر طیف و جناحی که باشیم از ارزش‌های انقلاب دفاع کرده‌ایم و تا پای جان می‌مانیم، اما با بی‌تدبیری‌ها عده‌ای از مردم معترض برای اعتراض می‌آیند و طبیعی است که ضد انقلاب روی این اعتراضات موج سواری می‌کند.

مقدسی افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شب میلاد رسول اکرم (ص) را «بدسلیقگی» خواند و گفت: انتظار داشتیم رییس جمهور و وزرا پیشنهادشان در این مورد را به مجلس شورای اسلامی بیاورند و اگر کمک می‌خواهند کمک بگیرند و به ما اعتماد داشته باشند. امسال انتخابات است. به مردم چه بگوییم؟ آیا بگوییم ما در جریان این تصمیمات مهم نیستیم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به حفظ انسجام و وحدت در شرایط فعلی، اظهار کرد: اگر فرمایش صبح امروز مقام معظم رهبری نبود به دنبال استیضاح رییس جمهور بودیم، اما فرمایشات ایشان برای ما فصل‌الخطاب است. حال دولت باید وضعیت را سامان دهد و برنامه آتی خود را به طور شفاف ارائه کند.

وی در پایان در عین حال با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه خود تصمیمات دولت در خصوص دو کارخانه هپکو و آذرآب را مثبت اعلام کرد و گفت: تصمیمات مثبت باید تسریع و تصمیمات غلط باید تصحیح شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
5
مجلس وجمع کنیدوکمی ازهزینه ها ی بودجه تقلیل یابد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین