کد خبر: ۶۲۲۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

حزب‌الله: واشنگتن و ریاض به دنبال ایجاد درگیری در لبنان هستند

عضو شورای مرکزی حزب‌الله آمریکا و عربستان سعودی را مسئول تلاش برای شعله‌ور کردن فتنه در کشور لبنان خواند و تشکیل هر چه زودتر دولت جدید این کشور به دور از دیکته‌های خارجی را خواستار شد.
حزب‌الله: واشنگتن و ریاض به دنبال ایجاد درگیری در لبنان هستند
آفتاب‌‌نیوز :

«نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان روز یکشنبه در سخنانی در مراسم ختم حسینیه منطقه «الصوانه» گفت که سیاست آمریکا و عربستان در اعتراضات لبنان، کشاندن لبنانی‌ها به درگیری با یکدیگر در خیابان‌ها است.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المنار»، شیخ نبیل قاووق با تأکید بر موفقیت حزب‌الله در توقف فتنه و آشوب و دیکته‌های آمریکا و جنگ داخلی که رژیم صهیونیستی خواستار آن است، افزود: «معترضان برای نجات کشور و تحقق مطالبات برحقشان تظاهرات کردند».

وی در ادامه خواستار تشکیل هر چه زودتر دولت لبنان شد و هشدار داد که برخی‌ در این مسیر با هدف تغییر معادلات سیاسی این کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله برخی احزاب سیاسی را مسئول ایجاد بحران در کشور با هدف دستیابی به مقاصد سیاسیشان دانست و گفت رفتار این احزاب «غیرملی» است.

شیخ نبیل قاووق همچنین از پاسخ موشکی اخیر گروه‌های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی تمجید کرد و گفت که استراتژی مقاومت بهترین گزینه امت برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین