کد خبر: ۶۲۲۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

ارتش سوریه حمله شدید تروریست‌های النصره در لاذقیه را دفع کرد

یک منبع نظامی از رویارویی نیروهای ارتش سوریه با حمله جبهه النصره در حومه لاذقیه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

این منبع نظامی آگاه در گفتگو با شبکه خبری روسیا الیوم اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه عصر امروز (یکشنبه) با حمله شدیدی که جبهه النصره در حومه شمالی استان لاذقیه واقع در غرب سوریه آغاز کرد، مقابله کردند.

این منبع با اشاره به کشته شدن تعدادی از نیروهای ارتش سوریه در این درگیری اظهار کرد: نیروهای ارتش سوریه در حال حاضر برای بازپس گرفتن مواضعی که در آغاز این حمله از دست دادند، وارد درگیری‌های شدیدی با تروریست‌های النصره شده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، درگیری‌ها میان دو طرف به کشته شدن چهار تن از نیروهای ارتش سوریه و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، همچنین تعدادی از نیروهای النصره نیز در این درگیری کشته شدند.

طبق گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه، درگیری ارتش سوریه با تروریست‌های النصره در محور کبانه در حومه شمالی لاذقیه ادامه دارد و همزمان نیز این نیروها نقاط تحت کنترل تروریست‌ها در این منطقه را هدف قرار می‌دهند.

طبق توافق‌های انجام شده میان روسیه، ایران و ترکیه در مذاکرات آستانه برای حل بحران سوریه، حومه شمالی لاذقیه جزء منطقه کاهش تنش ادلب محسوب می‌شود.

این منطقه که آخرین پایگاه تروریست‌ها به رهبری هیئت تحریرالشام (النصره سابق) است، از آوریل شاهددرگیری‌هایی میان نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی است که پایگاه‌های دولتی و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین