کد خبر: ۶۲۲۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

بازداشت چندین نفر در اعتراضات گرگان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: عوامل اغتشاش در گرگان بازداشت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار روح‌الامین قاسمی در خصوص تجمعات اخیر مردم گرگان که در خصوص افزایش قیمت بنز در برخی مناطق مرکز استان رخ داد، اظهارکرد: مردم در کمال آرامش، مطالبات به حق خود را مطرح کردند که بنده هم از ابتدای این تجمعات بین مردم حضور داشتم و خوشبختانه مشکل امنیتی در استان نداشتیم.

وی افزود: بعدازظهر روز گذشته دو سه نفر از اراذل و اوباش با در دست داشتن تبر به میدان ولیعصر (عج) آمده بودند و قصد خودنمایی داشتند که با اقتدار مأموران نیروی انتظامی این افراد دستگیر شدند.

بازداشت چندین نفر در اعتراضات گرگان

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از تصمیم سران قوا خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان سرباز گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و با کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش و امنیت مردم را خدشه‌دار کنند برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: مردم فهیم و بصیر استان گلستان صفوف خود را از عده‌ای محدود که تحت تأثیر بیگانگان هستند و می‌خواهند در ملاعام دشمنی خود را نشان دهند، جدا خواهند کرد. هرچند تا کنون هم مشکلی در استان نداشتیم و فضای استان کاملا امن و آرام است که باید از مردم به خاطر حمایت و همکاری با نیروهای انتظامی قدردانی کرد.

قاسمی هشداری هم به هنجارشکنان داد و افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با هر کسی که بخواهد امنیت مردم را دچار اخلال کند، بدون تعلل، تعارف و مماشات برخورد خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین