کد خبر: ۶۲۲۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این‌که بارش‌ها در کشور تا پایان هفته ادامه دارد، از کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق شرقی و شمال شرقی کشور خبر داد.
کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه) در سواحل شمالی، نواحی مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب، جنوب، بخش‌هایی از شمال غرب و غرب بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

وی ادامه داد: شدت بارش امروز در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان، شمال و مرکز خلیج فارس و روز سه‌شنبه در بوشهر برخی نقاط فارس و مرکز خلیج فارس است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (۲۹ آبان‌ماه) بارش در نوار غربی کشور قطع می‌شود و در نیمه شرقی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوب البرز مرکزی و مرکز کشور و روز پنج‌شنبه (۳۰ آبان‌ماه) بارش در نیمه شرقی، سواحل شمالی، اردبیل و شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد.

ضیاییان با بیان این‌که روز جمعه (۱ آذرماه) نیز در سواحل شمالی، استان اردبیل و شرق آذربایجان شرقی بارش رخ می‌دهد، تصریح کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه) کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق پیش‌بینی می‌شود. همچنین دریای خزر و خلیج فارس طی سه روز آینده مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ آبان‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای هشت درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۹ آبان‌ماه) نیز صاف تا کمی ابری با همان دما پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین