کد خبر: ۶۲۲۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

تعطیلی مدارس در برخی شهرهای قزوین و اصفهان

به دلیل برودت هوا و بارش برف، مدارس پیش دبستانی و دبستانی در شهرستانهای خوانسار و گلپایگان، روز سه شنبه تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :

به دلیل برودت هوا و بارش برف مدارس پیش دبستانی و دبستانهای شهرستانهای خوانسار و گلپایگان در روز سه شنبه ۲۸ آبانماه تعطیل اعلام شد.

گفتنی است بنا بر نظر شورای تامین استان اصفهان تمامی مدارس در دیگر شهرستانهای استان اصفهان باز است و هر نوع تغییر در این زمینه به دلیل بارش‌های جوی اطلاع رسانی می شود.

تعطیلی مدارس در برخی شهرهای قزوین و اصفهان

مدارس مناطق الموت، آبیک و آوج فردا سه شنبه تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در آبیک، آوج و الموت فردا در نوبت صبح تعطیل است.

روح الله مومنی اظهار داشت: با توجه به بارش برف در مناطق مختلف استان و برودت هوا، مدارس ابتدایی و مقطع پیش دبستانی در شهرستان آوج، شهرستان آبیک و منطقه الموت شرقی در نوبت صبح فردا سه شنبه تعطیل است.

وی بیان کرد: مدارس سایر مناطق استان قزوین فردا دایر است و دانش آموزان باید در کلاس های درس حاضر شوند.

مومنی تصریح کرد: از والدین انتظار داریم ضمن اطلاع از شرایط اعلام شده فرزندان خود را در جریان مدارس تعطیل شده قرار دهند و در این ایام نسبت به مرور درس فرزندان خود اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: خانواده ها و فرهنگیان می توانند از طریق پیام رسان سروش به نام الفبای مینودری و سایت اداره کل آموزش و پرورش اخبار تعطیلی مدارس را پیگیری کنند.

امروز در نوبت عصر نیز مدارس شهرستان آوج در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین