کد خبر: ۶۲۲۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

شرق تهران؛ بارش برف و لغزندگی در ارتفاعات هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون در محور‌های هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و سطح محور‌ها لغزنده و خطر تصادف افزایش پیداکرده است.
شرق تهران؛ بارش برف و لغزندگی در ارتفاعات هراز و فیروزکوه
آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان و در ارتفاعات این محور به دلیل بارش برف سطح جاده لغزنده و تردد با کندی همراه است.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه روان و بدون مشکل گزارش‌شده است، اما در مناطقی مانند گردنه گدوک بارش شدید برف را شاهد هستیم و سطح این جاده لغزنده شده و هم‌وطنان باید در این مناطق بااحتیاط بیشتری تردد کنند.

محبی بابیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل انواع نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون مشکل گزارش‌شده، اما هم‌وطنان احتیاط در رانندگی را در این شرایط آب و هوایی مدنظر قرار بدهند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ضمن تأکید بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، بیان کرد: بارش برف در مناطق مختلف محور‌های هراز و فیروزکوه تا روز‌های آینده ادامه دارد، بنابراین هم‌وطنان از آغاز سفر‌های غیرضروری به سمت شمال کشور پرهیزکرده و قبل از ورود به محور‌ها از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد کرد: رانندگان با تجهیزات کامل زمستانه به‌خصوص زنجیر چرخ وارد مسیر‌ها شوند و در هنگام رانندگی فاصله طولی مناسبی با خودرو‌های جلویی داشته باشند تا بدون حادثه به مقصد‌های خود برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین