کد خبر: ۶۲۲۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
شهردار منطقه یک عنوان کرد

افزودن ایستگاه‌های شن مخصوص در شمال تهران

شهردار منطقه یک خبر داد: ایستگاه‌های عرضه کیسه‌های شن مخصوص علاوه بر مخازن زرد رنگ، در مقابل ساختمان‌های اصلی منطقه و نواحی ده گانه راه‌اندازی می‌شود.
افزودن ایستگاه‌های شن مخصوص در شمال تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سید حمید موسوی، با بیان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه یک و پیش بینی هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پر بارش ستاد برف روبی این منطقه از ابتدای پاییز تشکیل و نسبت به تجهیز ملزومات برف روبی از جمله ماشین آلات سبک، سنگین، مکانیزه، نیروی انسانی، دپوی شن مخصوص، شارژ مخازن سطح منطقه و... اقدامات لازم انجام شده بود و اقدامات اجرا شده در برف روبی اخیر نیز بالاتر از میانگین سال های گذشته بود.

وی اظهارکرد: با انجام عملیات برف روبی در بارش اخیر، بار دیگر 400 مخزن زردرنگ در سطح معابر با کیسه های شن مخصوص شارژ مجدد شد و همچنین ایستگاه های عرضه این کیسه ها نیز در مقابل ساختمان‌های اصلی منطقه از جمله ساختمان مرکزی، معاونت ها، نواحی در حال راه اندازی است و نسبت به دپوی فله‌ای کیسه‌های شن مخصوص در نقاط پر اهمیت، پرتردد و برف گیر منطقه اقدام می شود.

موسوی افزود: پس از هر بار بارش و انجام عملیات برف روبی تمهیدات لازم به منظور ذخیره سازی و شارژ مجدد شن مخصوص در معابر انجام و ماشین آلات برف روب رصد و معاینه می شوند.

وی گفت: جهت انجام عملیات برف روبی در فصل پاییز و زمستان معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه یک نیز به عنوان معین در نواحی حضور و بر عملیات خدمات رسانی نظارت مستمر خواهند داشت.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی در خصوص تغییر در مدیریت نواحی 4و5 این منطقه افزود: هدف مدیریت شهری این منطقه جلب رضایت شهروندان است و بالطبع هر گونه اقدامی که این رضایت را ارتقاء دهد مورد توجه مدیریت شهری خواهد بود و برهمین اساس، با تغییرات انجام شده سعی شد سازمان پویا و تاثیر گذارتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین