کد خبر: ۶۲۲۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

مدارس همدان و بندرلنگه تعطیل شد

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی تعدادی از مدارس ابتدایی استان به علت بارش برف خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد سهرابی گفت: به علت بارش برف و لغزنده بودن سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱و ۲ همدان، اسدآباد، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل تپه، رزن، درگزین، سردرود، فامنین و قهاوند در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای ۳۸۸۸۸ دریافت کنند.

مدارس همدان و بندرلنگه تعطیل شد

به گزارش اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، سهرابی یادآور شد: تعطیلی مدارس از کانال آموزش و پرورش استان در پیام رسان سروش به آدرس hmdedunews@ نیز اطلاع رسانی می شود.

مدارس مقطع ابتدایی شهرستان بندرلنگه تعطیل شد

دیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: به دنبال بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر، مدارس مقطع ابتدایی شهرستان بندرلنگه و منطقه جناح شهرستان بستک در نوبت صبح امروز تعطیل است.

نعمت روزپیکر با اعلام این خبر افزود: در صورت ادامه بارندگی‌ها و تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس در نوبت بعد ازظهر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز مدارس نوبت بعدازظهر شهرستان بندرلنگه به علت بارندگی تعطیل بود.

در ۲۴ ساعت گذشته جزیره لاوان در شهرستان بندرلنگه با ۱۶۳ میلیمتر بارندگی بیشترین بارش باران را در هرمزگان داشته است.درشهرستان پارسیان نیز ۸۱ میلیمتر و بستک ۵۰ میلیمتر باران باریده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین